המרכז הישראלי לניהול

המרכז הישראלי לניהול

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח. המי"ל מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. מרכז לימודי, המאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל מחלקת Tailor made המתמחה בתפירת קורסים מוזמנים אצלך בארגון.

מי אנחנו

המי"ל הנה החברה המובילה להכשרת מנהלים בישראל.
המי"ל עוסק בשיפור מתמיד של איכות הניהול בישראל תוך חיזוק הקשר עם גופים מקצועיים ומתקדמים בזירה המקומית והבינלאומית. המי"ל מעמיד את הכלים היישומים, החדשניים ביותר לרשות המנהלים בחברות ובארגונים בזירה העסקית ובמגזר הציבורי בישראל. כלים אלו, נבנים תוך הקפדה על פיתוח מתמיד של מערכי הכשרה ניהולית מתקדמים.

 

הידע הניהולי מועבר באמצעות קורסים יישומיים, כנסים ותחרויות וכן ע"י פעילות פנים ארגונית.

 

תחומי ההתמחות של המי"ל:

  • ניהול בכיר
  • מיומנויות ניהול
  • פיננסים
  • משאבי אנוש והדרכה
  • שירות, מכירות ופרוייקטים
  • ביקורת פנימית ותלונות ציבור
     

הכנסים והתחרויות בהמי"ל:

  • Effie Awards - תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי
  • כנס שירות וחווית לקוח ותחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח

 

חזון וערכים


חזון המי"ל
המי"ל שואף להוביל את איכות הניהול בישראל תוך חיזוק הקשר עם גופים מקצועיים ומתקדמים בזירה הבינלאומית. אנו מתחייבים להעמיד לרשות מנהלים וחברות בזירה העסקית את מיטב הכלים היישומיים החדשניים ביותר למען פיתוח מצוינות הניהול.

 

ערכי המי"ל
הפריה הדדית - אנו מאמינים כי כל משתתף בהמי"ל יכול ללמוד מניסיונם של כלל המשתתפים בקורס. הלימוד מתבצע, בין היתר, בעזרת סימולציות המדמות מצבי ניהול אמיתיים, וכן באמצעות תרגילים יישומיים כלל קבוצתיים.
מקצוענות - שאיפתנו למצוינות מביאה אותנו לחפש כל העת נושאי לימוד ומודלים חדשים, ולצרף לסגל מרצים מובילים ופעילים בשוק הארגוני עסקי.
מערכת יחסים רב ממדית – בהמי"ל תופסים את עולם הניהול כדינמי וככזה המתעדכן ומשתנה בתדירות גבוהה. לפיכך, בהמי"ל דוגלים בבניית מערכת יחסים קרובה ומתמשכת עם מנהלי ישראל במטרה לעדכן אותם על השינויים באופן שוטף.