תחרות המי"ל למצוינות בשירות

תחרות המי"ל למצוינות בשירות

תחרות המי"ל למצוינות בשירות 2014 יוצאת לדרך...
תחרות המי"ל למצוינות בשירות הנ

התחרות נערכת זו השנה ה- 12 והפכה עם השנים לשחקן חשוב ומרכזי בעולם השירות. מטרות התחרות: לעודד ולרתום ארגונים וחברות להיכנס לתהליך של שיפור מתמיד של השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ובחברות, לראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון ולתת במה לכל העוסקים במקצוע. בראש התחרות עומד מר חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר.

 

התחרות מתנהלת במסגרת הקטגוריות:

  • השירות כשותף אסטרטגי
  • העצמת עובדים
  • מהלכים פורצי דרך ותהליכים חדשניים בשירות
  • הערך המוסף ללקוחות
  • Platinum - פרס שירות המתמיד

 

הקלק כאן לאתר התחרות > www.cs-award.co.il