ד"ר ג'ימי שוורצקוף, STKI: "השנה תהיה שנת הלקוח החדש"

מכירות ומשא ומתן
ד"ר ג'ימי שוורצקוף
יוסי הטוני

"לקוח זה הוא בעל דרישות שונות ועל ארגונים להיערך כדי לענות על צרכיו החדשים הללו", אמר ד"ר שוורצקוף, מנכ"ל החברה, הוא הצביע על נתון חיובי: שוק ה-IT המקומי "בריא" יותר מאשר בשנה שעברה.

"2015 תהיה שנת הלקוח החדש. לקוח זה הוא בעל דרישות שונות ועל ארגונים להיערך כדי לענות על צרכיו החדשים הללו", כך אמר ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI.

 

ד"ר שוורצקוף התראיין לאנשים ומחשבים לרגל הכנס השנתי של החברה, שנערך היום (ב') באוניברסיטת תל אביב. בכנס הוצגו נתונים לפיהם שוק המחשוב הארגוני בישראל צפוי לחוות השנה צמיחה של 3.31% ולהגיע להיקף של 7.242 מיליארד דולר. "מדובר על גידול מועט, כמעט זניח, רק קצת מעבר להיקף הצמיחה הטבעית של השוק", אמר. הוא העריך כי בשנה הבאה שוק ה-IT צפוי לגדול רק ב-0.5%, בשל אי הוודאות הכלכלית השוררת.

 

"עידן הלקוח החדש מתחיל השנה", ציין ד"ר שוורצקוף והסביר: "ללקוח הדיגיטלי החדש יש ציפיות חדשות, וארגונים נדרשים להתארגן עם שירותים מותאמים אישית ולשים את הלקוח במרכז מבחינת עיצוב התהליכים מחדש. הכול בארגון צריך להיבנות סביב מסעות הלקוח וחוויית הלקוח האישית".

 

להמשך קריאת הכתבה >>

 

הירשמו עוד היום לכנס שירות וחויית לקוח 2015 >> 

קורסים קשורים
מאמרים קשורים
לכל המאמרים