כנס שירות וחווית לקוח

תאריכים: 1-2.04.14 | יום ג' -
בין השעות 17:00 - 8:00
| מיקום: 
כפר המכביה, ר"ג
בתשלום
כנס שירות וחווית לקוח

עולם השירות עבר תהליך אבולוציוני של ממש - אם בעבר שירות הוגדר כמתן מענה לצורכי הלקוח, בשנים האחרונות מילות המפתח הן: לרגש, להפתיע ולייצר חוויות משמעותיות שמותירות חותם.

השנה... הדוברת המרכזית של הכנס היא אליסיה מאת'סון - בעלת 20 שנות ניסיון בדיסני העולמית.

הבטיחו את מקומכם

לכנס צפויים להגיע כ-400 משתתפים, ביניהם: מנהלים מעולם השירות, מנכ"לים, סמנכ"לים, סמנכ"לי/מנהלי שיווק, אנשי שירות, תפעול, כספים, מכירות, יועצים, אנשי אקדמיה ונציגי חברות המספקות שירותים.

חשוב! בתאריך 2.4 הסמינרים יתקיימו בבניין המי"ל, רח' חומה ומגדל 29, ת"א, קומה 5

 

הקלק כאן למעבר לאתר הכנס >>

 

כנס שירות וחווית לקוח

פרטים והרשמה

השאר את פרטיך ואחד הנציגים יחזור אליך בהקדם

 

*שדות חובה