כנס שירות וחווית לקוח 2015

תאריך: יום ב' 4.05.15 בין השעות: 8:30 - 16:00
| מיקום: 
Avenue, רח' השרון 1, קריית שדה התעופה
בתשלום
כנס שירות וחווית לקוח 2015

נקודת המפגש הראשונית שלנו עם הלקוחות מהווה את הפתיח למסע הלקוח. גישת ה"Customer Journey" מתייחסת לחוויית הלקוח כאל מסע ממשי במהלכו צובר חוויות המבוססות על כלל האינטראקציות עימו.

הבטיחו את מקומכם

אנחנו מזמינים אתכם להגיע לכנס, ולהצטרף למסע שיחלוף בתחנות שונות ביניהן: התחנה הבינלאומית, תחנת המדיה הדיגיטלית, תחנת ערכי השירות ולבסוף תחנת החוויה החושית.

 

הדובר המרכזי Mr. Stan Phelps מזמין אתכם לכנס השירות

 

כנס שירות וחווית לקוח

לפרטים נוספים ורישום

השאר את פרטיך ואחד הנציגים יחזור אליך בהקדם

 

*שדות חובה