כנס שירות וחווית לקוח 2016

תאריך: יום ב' 4.04.16 בין השעות: 8:30 - 16:00
| מיקום: 
LAGO פארק האגם, ראשל"צ
בתשלום
כנס שירות וחווית לקוח 2016

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות וחידושים טכנולוגיים מהירים ולצדם גיבוש של ערכים חברתיים אשר מייצרים מציאות חדשה. במציאות זו אנו משתנים כאנשים, כלקוחות ובכך משפיעים על ארגונים, מותגים וחברות. ברוח שינויים אלו, בחרנו לעסוק השנה בשאלה – כיצד תראה חווית הלקוח של העתיד תחת הכותרת Experience The Future. בכנס נעסוק בהיבטים וסוגיות של עולם ישן אל מול עולם חדש כפי שהם נוגעים לנושא השירות וחווית הלקוח בארגון.

הבטיחו את מקומכם

זוהי הזדמנות חד פעמית להתחדש בכלים, תפיסות ורעיונות אשר יזניקו את חווית הלקוח אצלך בארגון אל עבר העתיד!

כנס שירות וחווית הלקוח 2016

פרטים והרשמה

השאר את פרטיך ואחד הנציגים יחזור אליך בהקדם

 

*שדות חובה