איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל מכריזים על העולים לגמר

תחרות Effie
המי"ל

לשלב הגמר בתחרות האפי 2016 הגיעו 49 מהלכים אשר יתחרו ב-18 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה היוקרתית Effie Platinum. בין החברות הבולטות בגמר: שטראוס, תנובה, יוניליוור, סופר פארם, yes, החברה המרכזית למשקאות ועוד.

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2016, במהלכו בחנו צוות שופטים את המהלכים שהגישו החברות הגדולות במשק והוכרזו העולים לגמר על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל. לתחרות הוגשו השנה 107 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 26 משרדי פרסום. בקרב משרדי הפרסום בולטים: מקאן תל אביב, אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי Sattchi & Sattchi, יהושע TBWA ראובני פרידן IPG ועוד.

 

לשופטים הוגש תיאור מפורט של המהלך הכולל הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה ועוד. כמו כן, הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המלך, כגון: פרסומות, שלטי חוצות, תשדירי רדיו ועוד. מבין 107 המהלכים שהוגשו השנה, נבחרו לשלב הגמר 49, אשר יתחרו ב-18 קטגוריות, בהן הקטגוריה היוקרתית "Effie Platinum".

 

השנה, בניגוד לשנים קודמות השיפוט בשלב ב' יתבצע במפגשי שיפוט פרונטליים ועל פי הנחיית מארגני התחרות הבינלאומית, בתאריך 6 ביוני. השופטים יפגשו ויקיימו דיונים סביב העבודות ובסופן כל שופט ינקד את העבודות באופן אישי. לאחר מכן, ב-8 ליוני, נבחרת מנכ"לים של החברות המובילות במשק בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב- ""Effie Platinum. הציון שלהם יהווה 50% מסך הציון הכולל.

 

התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-16 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים בתחילת יולי. בין המפרסמים הבולטים בגמר: שטראוס, תנובה, יוניליוור, סופר פארם, yes, החברה המרכזית למשקאות, נורופן ועוד. האפי הוא פרס בינ"ל יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.

תגיות
איגוד השיווק הישראלי   |   תחרות Effie
לכל החדשות