אלופים בשירות? תחרות השירות וחווית הלקוח ה- 12 של המרכז הישראלי לניהול יוצאת לדרך

תחרות השירות וחווית הלקוח
המי"ל

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מחטיבת ההדרכה של מטריקס, הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות השירות וחווית הלקוח, שהוא מקיים זאת השנה ה- 12 ומיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר מציבים את נושא השירות בארגון כחלק מהיעדים העסקיים שלהם. 

במסגרת התחרות מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה, המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.


התחרות תתקיים סביב 5 קטגוריות ובכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים שמוגדרים בכל קטגוריה. הקטגוריות השנה הן: השירות כשותף אסטרטגי; העצמת עובדים; מהלכים פורצי דרך ותהליכים חדשניים בשירות; הערך המוסף ללקוח; Platinum – פרס השירות המתמיד.


מועד סיום ההרשמה לתחרות והגשת העבודות הוא ב- 15 לדצמבר 2013 וההכרזה על הזוכים תהיה ב- 25 למרץ 2014, במסגרת כנס השירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.


לדברי לירז כהן, מנהלת המי"ל, "תחרות השירות וחווית הלקוח של המי"ל הנה תחרות ייחודית אשר שמה לה למטרה עיקרית לקדם ולהעצים את המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות. עם השנים הפכה התחרות לאחד מהמדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות".


כהן מוסיפה: "אני קוראת לכל החברות והארגונים לקחת חלק בתחרות ולהיות שותפים לעשייה שתקדם אותם בתחום השירות ובכלל לצד קידום המצוינות בשירות בישראל".
לפרטים נוספים והרשמה לתחרות ניתן לפנות ל: http://www.cs-award.co.il
 

תגיות
תחרות השירות
לכל החדשות