בחזרה לעתיד: המי"ל יקיים את כנס שירות וחווית לקוח השנתי בסימן Experience The Future

כנס שירות וחווית לקוח 2016

הכנס יעסוק השנה בשאלה - כיצד תראה חווית הלקוח בעתיד, וכן בסוגיות של עולם ישן מול עולם חדש בכל הקשור לעולם השירות וחווית הלקוח בארגון. בין הדוברים בכנס – מישל פאלקון, יועץ בינלאומי לתחום שירות וחווית לקוח, יזם ומרצה מוביל בעולם, שמגיע לישראל בפעם הראשונה

הכנס יתקיים ביום ב', 4 באפריל 2016, ב- LAGO פארק האגם בראשל"צ


בעידן שבו חווית הלקוח הפכה להיות בין הגורמים המובילים את החלטות הקנייה של הצרכנים, והטכנולוגיות שמקיפות אותנו ומתחדשות לבקרים מציבות רף גבוה מיום ליום, רבים הם מנהלי הארגונים בתחומי השיווק, השירות, האסטרטגיה ובכלל שהיו משלמים הון כדי לדעת איך צריכה להיראות חווית הלקוח של העתיד ועל בסיס אילו ערכים חברתיים וטכנולוגיות צריך לבסס אותה. זאת במטרה להוביל ולהיות ראשונים באסטרטגיה ובחוויית הלקוח שיציעו ללקוחותיהם, מה שיאפשר להם לזכות בלב לקוחותיהם ונדיבות כיסם.


שאלה זו תעמוד במרכז כנס שירות וחווית לקוח לשנת 2016 של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) שייערך השנה בסימן Experience The Future.


באמצעות הרצאות מרתקות שיועברו על ידי מומחים בינלאומיים ומקומיים בחזית העשייה מתחומי השירות, חווית הלקוח, החדשנות, הטכנולוגיה, האסטרטגיה ועוד, יורכב הפאזל שישלים את התמונה המלאה - כיצד תיראה כנראה חווית הלקוח העתידית, זאת תוך ניתוח מאפייני העולם הישן מול החדש, רצונות הצרכנים ומאפייניהם, מחקרים ומגמות, טכנולוגיות חדשניות ותפיסות שונות.

 

כבכל שנה, יוביל את הכנס דובר מרכזי שהינו מומחה בינלאומי ולאחריו שורה של דוברים מובילים במגוון תחומים הקשורים לעולם השירות וחווית הלקוח. השנה הדובר המרכזי יהיה מישל פאלקון, יועץ בינלאומי לתחום שירות וחווית לקוח, יזם ומרצה מוביל בעולם. מישל משמש כיועץ ומרצה בפני החברות המובילות בעולם כגון – Verizon Wireless, McDonald's, Unilever , Domino's , Lexus, HSBC . הרצאתו שנקראת
Next Generation Customer Service: Customer Experience Strategies for 2020 and Beyond , תעסוק בטכנולוגיות והשיטות המתקדמות ביותר למינוף השירות בארגון במסגרתה יסביר ויציג כיצד לחשוב שונה על מנת לבנות ללא מאמץ חווית לקוח מקצה לקצה. כל זאת בהתחשב שאופי הלקוחות עובר שינוי. עוד בהרצאתו יסביר וירחיב מישל על מדד החדשנות המאפיין את חווית הלקוח בארגונים, איך יודעים אם הארגון יודע להתאים את עצמו לקצב השינויים של הלקוחות והאם הארגון יודע וערוך כיצד לזהות את המגמות עוד לפני הפיכתם לטרנדים ולתת להם מענה מהיר ועדכני. בהרצאתו ישלב דוגמאות מחברות מוכרות וצומחות ברחבי העולם על מנת להבטיח הטמעה והבנה של הקווים המנחים.

 

בין ההרצאות הנוספות בכנס (רשימה חלקית):

  • ההרצאה "חווית לקוח בלחיצת כפתור" , שתועבר על ידי עדי יופה, מומחית לניתוח וחיזוי טרנדים ותעסוק במגמות הצרכנים העיקריות של ישראל והשפעתן על חווית הלקוח החדשה
  • ההרצאה "מה אפשר ללמוד מסטארט אפים על חווית לקוח", שתועבר על ידי ליאור פרנקל, יועץ ומנטור לסטארטאפים, מרצה בארץ ובעולם על תחום הטכנולוגיה, דור ה-Y ויזמות. בהרצאתו ידגים ליאור את המתודות בהם משתמשים סטארט אפים כדי ליצור חווית לקוח חדשנית, בתקציב נמוך ובזריזות.
  • ההרצאה "Generation D" שתועבר על ידי סלעית גרניט, מנכ"לית חברת המחקר העסקי אדקיט מקבוצת נילסן, שתציג את המודל החדש Generation D שמייתר את הצורך בפילוח המסורתי לפי דורות X ו-Y ולפיו ההסתכלות על הלקוח היא דרך אוריינטציה לדיגיטל. בהרצאתה תציג את המודל ויישומיו במגוון ארגונים פורצי דרך בעולם.
  • ההרצאה "עולם המסעדנות פורץ גבולות" שתועבר על ידי השף המוביל בארץ ובעולם אסף גרניט, בה יספר וידגים כיצד הובלה נכונה של השף מייצרת חוויה מושלמת ללקוח וכיצד ניתן ליישם וללמוד מעולם הקולינריה לעולם העסקים.


כבכל שנה אחד משיאי הכנס יהיה ההכרזה על החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה- 14 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשות לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.


לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל, "בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות וחידושים טכנולוגיים מהירים ולצדם גיבוש של ערכים חברתיים אשר מייצרים מציאות חדשה. במציאות זו אנו משתנים כאנשים וכלקוחות ובכך משפיעים על ארגונים, מותגים וחברות. כנס שירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול, ישרטט השנה את האופן שבו תעוצב חווית הלקוח העתידית, יציג כיצד היא כנראה תיראה ואיך ניתן ליישמה בכל ארגון ובכל תחום. הכנס הוא הזדמנות מצויינת לכל העוסקים בתחומי השירות, שיווק, חדשנות, אסטרטגיה ועוד להיחשף ראשונים ובאופן ייחודי, ממוקד וענייני בטרנדים ובמגמות בתחום לצד סיפורים ודוגמאות מעוררי השראה שאותם יוכלו לקחת יחד איתם ולנסות ליישם בארגון שלהם".


הכנס יתקיים ביום ב', 4 באפריל 2016 , ב-LAGO פארק האגם בראשון לציון . ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-7100721 או היכנסו לאתר הכנס: www.sherut.hamil.co.il

תגיות
כנס השירות
לכל החדשות