ברכות לחברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח 2014!

תחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח
JBH

ישראכרט, תנובה, מיקרוסופט, שטראוס מים וביטוח ישיר - כל אחת מהחברות זכתה במקום הראשון באחת מתוך חמש הקטגוריות של התחרות.
במסגרת כנס שירות וחווית לקוח של המי"ל ובהשתתפות מאות מנהלים ויועצים בכירים בתחומי השירות, שיווק, פרסום ואסטרטגיה עסקית, הוכרזו היום החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2014.

החברות שזכו השנה במקומות הראשונים בחמש הקטגוריות של התחרות הן:

 

  • בקטגוריית "מהלכים חדשניים ופורצי דרך" - ישראכרט על פרויקט "שירות דיגיטלי עם נשמה"
  • בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" - תנובה על פרויקט "השירות בתנובה כדרך חיים בכל נקודות המגע עם הלקוח"
  • בקטגוריית "פלטיניום – פרס השירות המתמיד" - מיקרוסופט ישראל על פרויקט "מעבר משירות מצוין ממוקד מומחיות בטיפול בתקלות למומחיות במניעת תקלות, שותפות והובלת הלקוח לבריאות מערכות טכנולוגיות"
  • בקטגוריית "העצמת עובדים" - ביטוח ישיר על פרויקט "העצמת עובדים – לשים את העובד במרכז ולראות בו לקוח חשוב"
  • בקטגוריית "ערך מוסף ללקוח" - שטראוס מים על פרויקט "הזמנת טכנאי בקליק"

 

החברות שזכו במקומות השני והשלישי בכל קטגוריה הן:

 

  • בקטגוריית "מהלכים חדשניים ופורצי דרך" - מקום שני - אסותא מרכזים רפואיים על פרויקט " מהלך אסטרטגי ארגוני - העמדת האדם במרכז והענקת חווית בריאות אחרת למטופל". מקום שלישי – עיריית חיפה על פרויקט " מהפיכת השירות במוקד העירוני 106".
  • בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" - מקום שני – ישראכרט על פרויקט " אם זה חשוב ללקוח - זה חשוב לנו! המסע אל המיליון", מקום שלישי – מכבי שירותי בריאות על פרויקט "השירות מגיע לכולם".
  • בקטגוריית "פלטיניום – פרס השירות המתמיד" - מקום שני – ישראכרט על פרויקט "המסע לשירות מצויין", מקום שלישי – שירותי בריאות כללית על פרויקט "שירותים דיגיטליים בכללית: לפגוש את הלקוח בכל מקום בו הוא נמצא".
  • בקטגוריית "העצמת עובדים" - מקום שני – תנובה על פרויקט "העצמת עובדים במרכז המכירות והשירות הארצי", מקום שלישי - אל על נתיבי אויר לישראל על פרויקט "ניהול צוותי ותמרוץ אישי כמנוף לשימור ושיפור ביצועים ורמת שירות".
  • בקטגוריית "ערך מוסף ללקוח" - מקום שני – תנובה על פרויקט "שיפור כלים ותהליכי עבודה הנותנים ערך מוסף ייחודי ללקוח", מקום שלישי – טורנדו מוצרי צריכה בע"מ על פרויקט "שירות תוך יום".

 

השופטים החליטו באופן חריג להעניק תעודת הצטיינות בקטגוריה "השירות כשותף אסטרטגי" לחברת WEBSEMהחברה המונה פחות מ- 30 עובדים, הרשימה את השופטים במהלך מצוין.

 

החברות הזוכות נבחרו לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק שכלל סקר שביעות רצון לקוחות וכן חוות דעת של צוות השופטים,שמנה עשרות חברים ביניהם: מנהלי שירות בכירים, מנכ"לים, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות.


לדברי לירז כהן, מנהלת הפעילות של המרכז הישראלי לניהול, "תחרות המצוינות בשירות מתקיימת זאת השנה ה-12 ועם השנים הפכה להיות לאחד המדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות. השנה ראינו פרויקטים מרתקים גם מארגונים ציבוריים שמשקיעים בשיפור השירות לאזרח ולתושבים וגם מחברות קטנות וצעירות יחסית, שמבינות שעיצוב חווית שירות כבר בתחילת הדרך יכול לבדל את עצמן מול המתחרים ולסייע להם להגשים את יעדיהם העסקיים".

 

 

תמונות הזוכים:

 

ישראכרט

ישראכרט על פרויקט "שירות דיגיטלי עם נשמה"

 

תנובה

תנובה על פרויקט "השירות בתנובה כדרך חיים בכל נקודות המגע עם הלקוח"

 

מיקרוסופט

מיקרוסופט ישראל על פרויקט "מעבר משירות מצוין ממוקד מומחיות בטיפול בתקלות למומחיות במניעת תקלות, שותפות והובלת הלקוח לבריאות מערכות טכנולוגיות"

 

ביטוח ישיר

ביטוח ישיר על פרויקט "העצמת עובדים – לשים את העובד במרכז ולראות בו לקוח חשוב"

 

שטראוס מים

שטראוס מים על פרויקט "הזמנת טכנאי בקליק"

 

WebSem על המהלך "שירות מצוין ככלי לבניית מערכת יחסים עם הלקוח לטווח הארוך"
 

תגיות
תחרות השירות   |   תחרות למצוינות בשירות וחווית לקוח
לכל החדשות