חדשנות או למות - סיפור המהפך של הכללית

חדשנות או למות - סיפור המהפך של הכללית
עופר חברוני, סמנכ"ל שיווק ושירות של קופת חולים כללית

ההרצאה עסקה בשינויים שנעשו בשירותי בריאות כללית מ- 2008 ועד היום.

בשנת 2008, בעקבות ירידה בנתח השוק וסקרים שהציגו תדמית ארגונית מיושנת, בירוקרטית ולא רלוונטית הוחלט בכללית על הובלת שינוי שנסוב סביב מספר תחומים:

  1. שינוי תודעתי
  2. רתימה של כלל הארגון לתהליך ההובלה ( להיות מקום ראשון מבין כלל קופות החולים)
  3. שימוש בזירה אסטרטגית חדשה בה ניתן לייצר בידול מול המתחרים
  4. פיתוח מוצרים חדשניים- הריון וטרום לידה, רפואת ילדים, ושירותי און ליין
  5. תקשורת שיווקית – מזוהה עקבית וחדשנית.

 

בעקבות המהלכים שבוצעו, שינתה הקופה בשנת 2011 את מגמת תנועת הלקוחות ועברה למאזן חיובי.
הכללית עומדת כיום במקום הראשון בתחום המאזן, האיכות הרפואית והחדשנות.
על מנת לזכות גם בהובלה בתחום השירות, עובדים כיום בכללית בשלושה מישורים: יחס, מידע ורצף ותיאום. המהלך אמור להביא את הקופה להצלחה בתחום מובילות בשירות.
 

 

עופר חברוני
עופר חברוני, סמנכ"ל שיווק ושירות של קופת חולים כללית

 

הקלק כאן למידע נוסף אודות קורס ניהול שירות וחווית לקוח בארגון >

תגיות
קורס ניהול שירות וחווית לקוח
לכל החדשות