המכללה לעסקים - מזרחי טפחות - קורס שיווק

מק"ט: #29212 | משך קורס: 20 שעות אק'

אנו חיים בעידן של שינויים, בעידן של התפתחות טכנולוגית מהירה המשפיעה על המרחב העסקי ברמה יומיומית. בעידן זה אין כמעט תחום שנותר חף מתחרות וכולם נאבקים על כיסו ועל נאמנותו של הלקוח.
השינויים המאפיינים את השוק– גלובליזציה, רגולציה, מהפכות חברתיות, מיתון עולמי, מעבר חלקים ניכרים מהשיווק והמכירות לאינטרנט כל אלו ועוד מחייבת את בעלי העסקים לשינוי – שינוי חשיבתי, התנהגותי ועסקי.
בעלי העסקים אשר רוצים להצליח ולבדל את עצמם צריכים ללמוד ולשכלל את כישוריהם בשני התחומים – שיווק ומכירות.  ליבת כל עסק קטן היא יצירת החיבור הנכון בין פעולות השיווק לפעולות המכירה – אך כיצד מיישמים זאת?
התשובה נמצאת ביכולתו של בעל העסק להבין את הכוחות המניעים את השוק, הבנת הלך הרוח של הלקוח ונקיטת פעולות ממוקדות ואפקטיביות.

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-6711911
*שדות חובה

אודות

מתודולוגיות למידה

הקורס משלב בין התיאוריה למעשה. לאורך הקורס כולו ובכל מודול למידה, קיים בסיס תיאורטי הבנוי ממודלים רלוונטיים לנושא, לצד פרקטיקה ויישום המאפשרים למשתתף תרגול מיומנויות ואימון ביחס לכלים שנלמדו במהלך מודול הלמידה.
כמו כן, קיים שילוב של אמצעים לא קונבנציונליים להעברת מסרים (כגון סרטונים, Case Study וכדומה).

 

מרצי הקורס

שלומי לחנה - מומחה בייעוץ, ליווי ופיתוח שיווקי לעסקים. כיהן כמנכ"ל ומייסד You מועדון הלקוחות של קבוצת אלון (ריבוע כחול-דור אלון ) הקבוצה הקמעונאית הגדולה במשק הישראלי .לפני כן היה מנהל שיווק ומנהל מסחרי בחברת ויזה כ.א.ל. כיום, מרצה ומנהל אקדמי של קורס ניהול השיווק בבית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי של המכללה למינהל ובמסגרות חוץ אקדמאיות נוספות.

אדי לבנטמן
מומחה Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות, מאמן מוסמך מטעם .Google משמש כיועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה, כמו כן משמש כמרצה וחוקר באקדמיה בתחומים של למידה ורשתות חברתיות. בעל ניסיון של מעל עשור בתחום ההדרכה והשיווק ברשת.

מטרות

  • הקניית כלים לבניית תוכנית עסקית
  • יצירת בסיס ידע לביצוע מהלכים שיווקים במגוון ערוצים 

משך הקורס

20 שעות אקדמיות : בחלוקה ל-5 מפגשים 18:00-21:00 (4 שעות אקדמיות למפגש)

תכני הקורס

 

מפגש נושא תתי נושאים מרצה
1 מבוא לעולם השיווק
  • איך בונים אסטרטגיה שיווקית?
  • ניתוח השוק שבו פועל העסק
  • ניתוח הסיטואציה על כל היבטיה באמצעות מודל Swot
  • ובחירת האסטרטגיה השיווקית המתאימה
שלומי לחנה
2 עקרונות לכתיבת תוכנית עסקית
  • חשיבות התוכנית העסקית
  • כתיבת חזון במסגרת תוכנית עסקית
  • נקודת האיזון בתוכנית העסקית
  • התמודדות עם אי וודאות
שלומי לחנה
3 כיצד למקסם את הפוטנציאל העסקי בשוק שלי?
  • התנהגות צרכנים בעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות
  • הצרכן כמצפן, מי הצרכן?
  • פילוח וסוגי צרכנים, קבלת החלטות רכישה
  • מגמות בהתנהגות צרכנים
  • ביצוע מחקר שוק יעיל ואפקטיבי
שלומי לחנה
4 כלי השיווק הדיגיטליים בשירות 
  • האתגרים בשיווק הדיגיטאלי - עומס המידע, בניית מוניטין, תקשורת רב-כיוונית, משברים
  • סוגי הלקוחות באינטרנט
  • ארגז הכלים השיווקי של 2015
  • מושגים מרכזיים בעולם הדיגיטל
  • Permission marketing
  • בין אתר לדפי נחיתה- הדרך להצלחה
  • קידום אורגני מול ממומן
  • מחקר מילות מפתח ושוק 
אדי לבנטמן
5 המדיה החברתית בשיווק
  • שיווק בווידאו
  • שיווק באמצעות תוכן
  • שיווק ברשתות חברתיות (התמקדות בפייסבוק)
  • בלוגים 
אדי לבנטמן
תגיות