המכללה לעסקים - מזרחי טפחות - קורס שיווק

מק"ט: #29212 | משך קורס: 20 שעות אק'

אנו חיים בעידן של שינויים, בעידן של התפתחות טכנולוגית מהירה המשפיעה על המרחב העסקי ברמה יומיומית. בעידן זה אין כמעט תחום שנותר חף מתחרות וכולם נאבקים על כיסו ועל נאמנותו של הלקוח.
השינויים המאפיינים את השוק– גלובליזציה, רגולציה, מהפכות חברתיות, מיתון עולמי, מעבר חלקים ניכרים מהשיווק והמכירות לאינטרנט כל אלו ועוד מחייבת את בעלי העסקים לשינוי – שינוי חשיבתי, התנהגותי ועסקי.
בעלי העסקים אשר רוצים להצליח ולבדל את עצמם צריכים ללמוד ולשכלל את כישוריהם בשני התחומים – שיווק ומכירות.  ליבת כל עסק קטן היא יצירת החיבור הנכון בין פעולות השיווק לפעולות המכירה – אך כיצד מיישמים זאת?
התשובה נמצאת ביכולתו של בעל העסק להבין את הכוחות המניעים את השוק, הבנת הלך הרוח של הלקוח ונקיטת פעולות ממוקדות ואפקטיביות.

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-6711911
*שדות חובה

אודות

מתודולוגיות למידה

הקורס משלב בין התיאוריה למעשה. לאורך הקורס כולו ובכל מודול למידה, קיים בסיס תיאורטי הבנוי ממודלים רלוונטיים לנושא, לצד פרקטיקה ויישום המאפשרים למשתתף תרגול מיומנויות ואימון ביחס לכלים שנלמדו במהלך מודול הלמידה.
כמו כן, קיים שילוב של אמצעים לא קונבנציונליים להעברת מסרים (כגון סרטונים, Case Study וכדומה).

 

מרצי הקורס

שלומי לחנה - מומחה בייעוץ, ליווי ופיתוח שיווקי לעסקים. כיהן כמנכ"ל ומייסד You מועדון הלקוחות של קבוצת אלון (ריבוע כחול-דור אלון ) הקבוצה הקמעונאית הגדולה במשק הישראלי .לפני כן היה מנהל שיווק ומנהל מסחרי בחברת ויזה כ.א.ל. כיום, מרצה ומנהל אקדמי של קורס ניהול השיווק בבית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי של המכללה למינהל ובמסגרות חוץ אקדמאיות נוספות.

אדי לבנטמן
מומחה Google AdWords ופרסום ברשתות חברתיות, מאמן מוסמך מטעם .Google משמש כיועץ בכיר, מאמן אישי ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה, כמו כן משמש כמרצה וחוקר באקדמיה בתחומים של למידה ורשתות חברתיות. בעל ניסיון של מעל עשור בתחום ההדרכה והשיווק ברשת.

מטרות

  • הקניית כלים לבניית תוכנית עסקית
  • יצירת בסיס ידע לביצוע מהלכים שיווקים במגוון ערוצים 

משך הקורס

20 שעות אקדמיות : בחלוקה ל-5 מפגשים 18:00-21:00 (4 שעות אקדמיות למפגש)

תכני הקורס

 

מפגש נושא תתי נושאים מרצה
1 מבוא לעולם השיווק
  • הגדרת מושגי יסוד בשיווק
  • ניתוח השוק והענף בו פועל העסק
  • כלי השיווק המרכזיים של העסק
  • תפיסות עסקיות נבחרות של עסקים קטנים ובינוניים  
שלומי לחנה
2 עקרונות לכתיבת תוכנית עסקית
  • ניתוח הסביבה העסקית
  • ערך לקוח ודרכים להעצמתו
  • כלים לשימור ושירות לקוחות 
  • מצבי ביקוש שהעסק מתמודד מולם  
שלומי לחנה
3 כיצד למקסם את הפוטנציאל העסקי בשוק שלי?
  • שלבים בגיבוש אסטרטגיה עסקית
  • כתיבת חזון מטרות ויעדים
  • מיקוד והגדרת תחום עיסוק 
  • פיתוח אסטרטגיית צמיחה  
שלומי לחנה
4 קידום במנועי חיפוש
  • ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
  • טכניקות פרקטיות לקידום האתר בתוצאות האורגניות – קישורים, תגיות, מהירות, תוכן
  • מחקר מילות מפתח ושוק – בחירת המילים הנכונות לקידום , עבודה עם שלל כלים לבחירת מילים
אדי לבנטמן
5 הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
ויצירת תוכן אפקטיבי בפייסבוק
  • הקמת עמוד עסקי - הדרכה טכנית
  • מרכיבי אלגוריתם החשיפה האורגנית בפייסבוק 
  • כיצד ניתן לנצח את המנגנון ולקבל חשיפה מקסימלית ללא השקעה כספית
  • טכניקות וטיפים ליצירת תכנים עם רמת מעורבות גבוהה מצד הלקוח.
  • פיצ'רים מתקדמים במערכת הפייסבוק 
אדי לבנטמן
 
מפגש נושא תתי נושאים מרצה
1 מבוא לעולם השיווק
  • הגדרת מושגי יסוד בשיווק
  • ניתוח השוק והענף בו פועל העסק
  • כלי השיווק המרכזיים של העסק
  • תפיסות עסקיות נבחרות של עסקים קטנים ובינוניים  
שלומי לחנה
2 עקרונות לכתיבת תוכנית עסקית
  • ניתוח הסביבה העסקית
  • ערך לקוח ודרכים להעצמתו
  • כלים לשימור ושירות לקוחות 
  • מצבי ביקוש שהעסק מתמודד מולם  
שלומי לחנה
3 כיצד למקסם את הפוטנציאל העסקי בשוק שלי?
  • שלבים בגיבוש אסטרטגיה עסקית
  • כתיבת חזון מטרות ויעדים
  • מיקוד והגדרת תחום עיסוק 
  • פיתוח אסטרטגיית צמיחה  
שלומי לחנה
4 קידום במנועי חיפוש
  • ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
  • טכניקות פרקטיות לקידום האתר בתוצאות האורגניות – קישורים, תגיות, מהירות, תוכן
  • מחקר מילות מפתח ושוק – בחירת המילים הנכונות לקידום , עבודה עם שלל כלים לבחירת מילים
אדי לבנטמן
5 הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
ויצירת תוכן אפקטיבי בפייסבוק
  • הקמת עמוד עסקי - הדרכה טכנית
  • מרכיבי אלגוריתם החשיפה האורגנית בפייסבוק 
  • כיצד ניתן לנצח את המנגנון ולקבל חשיפה מקסימלית ללא השקעה כספית
  • טכניקות וטיפים ליצירת תכנים עם רמת מעורבות גבוהה מצד הלקוח.
  • פיצ'רים מתקדמים במערכת הפייסבוק 
אדי לבנטמן
 

 

מפגש נושא תתי נושאים מרצה
1 מבוא לעולם השיווק
  • הגדרת מושגי יסוד בשיווק
  • ניתוח השוק והענף בו פועל העסק
  • כלי השיווק המרכזיים של העסק
  • תפיסות עסקיות נבחרות של עסקים קטנים ובינוניים  
שלומי לחנה
2 עקרונות לכתיבת תוכנית עסקית
  • ניתוח הסביבה העסקית
  • ערך לקוח ודרכים להעצמתו
  • כלים לשימור ושירות לקוחות 
  • מצבי ביקוש שהעסק מתמודד מולם  
שלומי לחנה
3 כיצד למקסם את הפוטנציאל העסקי בשוק שלי?
  • שלבים בגיבוש אסטרטגיה עסקית
  • כתיבת חזון מטרות ויעדים
  • מיקוד והגדרת תחום עיסוק 
  • פיתוח אסטרטגיית צמיחה  
שלומי לחנה
4 קידום במנועי חיפוש
  • ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן
  • טכניקות פרקטיות לקידום האתר בתוצאות האורגניות – קישורים, תגיות, מהירות, תוכן
  • מחקר מילות מפתח ושוק – בחירת המילים הנכונות לקידום , עבודה עם שלל כלים לבחירת מילים
אדי לבנטמן
5 הקמת עמוד עסקי בפייסבוק
ויצירת תוכן אפקטיבי בפייסבוק
  • הקמת עמוד עסקי - הדרכה טכנית
  • מרכיבי אלגוריתם החשיפה האורגנית בפייסבוק 
  • כיצד ניתן לנצח את המנגנון ולקבל חשיפה מקסימלית ללא השקעה כספית
  • טכניקות וטיפים ליצירת תכנים עם רמת מעורבות גבוהה מצד הלקוח.
  • פיצ'רים מתקדמים במערכת הפייסבוק 
אדי לבנטמן
 
תגיות