קורס ניהול בכיר

מק"ט: #29298 | משך קורס: 80 שעות אק'

בעידן הנוכחי – המתאפיין בקצב מהיר של שינויים לצד תחרות גבוה בזירה במקומית והגלובלית , נדרשים מנהלים בכירים בארגון לידע מקיף ולהבנה במגוון דיסציפלינות – זאת על מנת שיוכלו לקבל החלטות נכונות יותר המשרתות את יעדי הארגון ומטרותיו.
המציאות הארגונית מתאפיינת במודלים חדשים של ניהול ועיצוב הזהות הארגונית לשם רלוונטיות והובלה בשוק תחרותי.
לפיכך חייב המנהל הבכיר לשלוט ולהתעדכן בתחומי הידע השונים החל מאסטרטגיה, דרך הבנה פיננסית ומשפטית ועד למיומנויות ניהוליות מתקדמות וכלים חדשניים לחשיבה פורצת דרך.
קורס ניהול בכיר, אחד מקורסי הדגל של המי"ל, מתייחס לכלל התחומים הללו תוך דגש על פרקטיקה מעשית ועדכניות.
את הקורס יעבירו שורה של מרצים מהמובילים בארץ בתחומם, אשר מביאים עימם ידע וניסיון תעסוקתי עשיר. 

לפרטים נוספים, מלא את פרטיך או התקשר 03-6711911
*שדות חובה

אודות

מתודולוגית למידה

הקורס מורכב מהרצאות פרונטאליות , ניתוחי case study מארגונים בארץ ובעולם , הרצאות אורח של נושאי משרה בכירים בעולם העסקי. 
 

מנהל אקדמי

אלי מרון, בעל תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. בעבר שימש כסמנכ"ל השיווק של עמינח ,קוקה קולה ישראל, מנכ"ל קרדן סחר, משנה למנכ"ל יורוקום תקשורת סלולארית נציגת נוקיה בישראל, סגן נשיא שופרסל לשיווק וסחר ומנכ"ל דחף. כיום שותף ובעלים של חברת Spices  כלים וטעמים, זכיין של חברת ארקפה ושותף ובעלים של חברת  SINERGIA – RETAIL   חברה לייעוץ פיתוח והדרכה בקמעונאות. 
כמו כן משמש כמרצה במכללה למינהל המסלול האקדמי בביה"ס למנהל עסקים ובאוניברסיטת בן גוריון לתואר ראשון ושני.

 

מרצים אורחים

  • רו"ח אלי סנדרוביץ
  • ד"ר נעמי דדון
  • עוזי מירון
  • סיגל סתוי ברודסקי
  • נירית הדר

 

אז למה כדאי ללמוד קורס ניהול בכיר?

  • כי האחריות על בעלי התפקידים הבכירים היא רבה מאד.
  • כי הסביבה התחרותית לא משאירה מקום לאלתורים אלא לרמה מקצועית גבוהה.
  • כי בפרק זמן קצר יחסית תוכלו לשדרג את הידע המקצועי שלכם בתחומים הרלוונטיים והעדכניים ביותר.
  • כי הקורס מעניק כלים פרקטיים ומדידים כדי לנהל עסק גדול, בינוני, וקטן.
  • השתתפות בקורס וקבלת תעודת הסיום מהווים קרש קפיצה להתקדמות אישית בחברות שונות.
  • כי נושאי הקורס מכילים מגוון נושאים בתחום הניהול העסקי ומאפשרים למשתתפים להיחשף לעולם חדש.
  • כי לבעלי תפקידים הממלאים את התפקיד בפעם הראשונה יש אפשרות להיחשף לכלי ניהול חדשים ופרקטיים.
  • כי הצורך לניהול יצירתי, חדשני, מותאם למציאות מחייב הבנה של מרכיבי הניהול העסקי כדי לענות על האתגרים בסביבה בה מתפקד הארגון. 

 

למה דווקא בהמי"ל?

  • כי בקורס הייחודי להמי"ל יש את מגוון הנושאים המרכזים בניהול עסק מקטן ועד גדול.
  • כי המי"ל מעסיק בקורס זה את מיטב המרצים שבאים כל אחד בתחומו מארגונים בכל הדרגים.
  • כי למרצים יש את מירב הניסיון גם בתחום האקדמי וגם בתחומים ניהוליים פרקטיים - כל המרצים בעלי ניסיון ניהולי בכיר.
  • המשתתפים נמצאים בכיתה הטרוגנית בה הם נחשפים לידע חדש ופרקטיקות ניהוליות מכלל משתתפי הקורס.
  • כי בהמי"ל יש מספר גורמים המלווים את המשתתף החל משלב המכירה ועד לסיום הקורס ואף אחריו ביניהם: איש המכירות, רכזת הקורס ומנהלת ההדרכה.
  • כי סביבת הלימוד היא מהגבוהות בארץ בכל הקשור להנדסת אנוש, אקלים, אירוח, אוירה ואמצעים טכנולוגים .
  • המי"ל מקפיד שתכני הקורס יתעדכנו באופן שוטף על מנת להציג למשתתפים את החומר העדכני ביותר.
  • כי בהמי"ל לכל תחום יש מנהל אקדמי אשר מקפיד על הכנה קפדנית של המרצים לקראת קורסים במהלכם וכן להפקת לקחים ושיפור לקורסים הבאים.

מטרות

  • הקניית ידע וכלים יישומיים הנדרשים למנהלים בארגון
  • חיזוק בסיס הידע התיאורטי לצד התנסות בפרקטיקה לשם הטמעה
  • שיפור האפקטיביות והיעילות של המנהל להשגת ביצועים ותוצאות עסקיות 

קהל יעד

מנכ"לים בחברות קטנות ובינוניות, מנהלים בכירים, נושאי משרה בכירים בארגונים גדולים וסמנכ"לים בתחומי פעילות שונים.

משך

 קורס ערב: 80 שעות אקדמאיות (16 מפגשי ערב בין השעות 16:30-21:00)

נושאים

נושא

תתי נושאים

אסטרטגיה

  • האסטרטגיה העסקית כמצפן ארגוני וכלי מכוון בידי המנהל הבכיר
  • גיבוש אסטרטגיה עסקית ושיטות להטמעה ועיצוב ה DNAהארגוני
  • ניתוח ענפי ותחרות ענפית לגיבוש אסטרטגיה תחרותית
  • החלטות אסטרטגיות בתנאי אינפורמציה לא מלאה

שיווק

  • ניהול שיווק מתקדם
  • שיווק ממוקד לקוח
  • שיווק דיגיטלי
  • הכנת תכנית שיווקית

מיומנויות ניהול

 

ניהול משא ומתן

  • מהו משא ומתן?
  • משא ומתן במציאות הארגונית – הכוחות והקשיים
  • ארבעה אלמנטים של מו"מ משלב
  • היכרות עם מונחים מקצועיים -
  • BATNA- מתי להיכנס למו"מ ומתי לצאת ממנו?
  • ZOPA- מהו אזור המיקוח בין שני הצדדים?
  • כיצד להגדיל את העוגה?

Networking

  • אומנות ההשפעה והנטוורקינג כאומנות החשובה ביותר בחיים העסקיים והאישיים
  • מיפוי מאפייני הקשר בין המונח Trusted Advisorלבין מערכת יחסים עם לקוח

ניהול השירות

  • מה הם שירותים וההבדלים בין שיווק מוצרים לשירותים, תמהיל השיווק בשירותים
  • מודלים של פערים באיכות השירות
  • טכניקות לניהול הביקוש בשירותים
  • הערכה ושיפר ביצועים בשירותים 
  • שיטות למדידת ביצועי שיווק שירותים

פיננסים

  • מושגי יסוד בחשבונאות
  • קריאה וניתוח דוחות כספיים ומבנה הדוחות ומהותם   
  • בנית תקציב , יסודות פרקים וסיכונים
  • ניהול המימון , מיסים ותמחיר – הקניית יסודות ידע וכלים בסיסיים

משפטי

דיני חוזים והתקשרויות

  • סוגיות מתקדמות בדיני חוזים והתקשרויות
  • מעמד משפטי של זיכרון דברים
  • פרשנות חוזים

דיני עבודה

  • פירמידת הנורמות ביחסי עבודה
  • חוקי יסוד וחוקי מגן, הסכמים קיבוציים, הסכם אישי
  • פיטורין והליך השימוע
  • חוק שיווין הזדמנויות בעבודה
  • החוק למניעת הטרדה מינית
 
  • ייתכנו שינויים קלים בתוכנית.
תגיות
קורס ניהול   |   קורס ניהול בכיר