משא ומתן עשה ואל תעשה
המי"ל | 23.11.17
אחד מהספרים המכוננים שנכתבו בתחום והשפיע מאוד על הדרך בה מנהלים כיון מו"מ הוא "סיכום חיובי" מאת וויליאם אורי ורוג'ר פישר (בהוצאת "כיוונים"), שני...
ניהול משא ומתן
מיכל יוסף | 22.10.15
בתרבות הישראלית, משא ומתן נקשר מיד עם היכולת לאלתר, ללחוץ את הצד השני, להשיג יותר בפחות וכד'. ואכן, כך מתנהלים רבים מהמאשים ומתנים. בחלק נכבד מהם,...
ד"ר ג'ימי שוורצקוף
יוסי הטוני | 16.3.15
"2015 תהיה שנת הלקוח החדש. לקוח זה הוא בעל דרישות שונות ועל ארגונים להיערך כדי לענות על צרכיו החדשים הללו", כך אמר ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל STKI....
תחרות המי"ל למצוינות בשירות
מיכל דגן ברעם | 24.2.14
מרבית הנושאים מוכרים, ואפילו מובנים מאליהם, ועדיין, מעניין לראות את התמורות, המגמות והאבולוצייה בנושא, ואיך זה בא לידי ביטוי בחיי היומיום העסקיים של...
דיאלוג מכירות מנצח - יש דבר כזה!
עוזי מירון | 20.1.14
מעניין הא? למען האמת, מי שעושה את עבודת המכירות בצורה נאמנה רואה בנקל שהפעילות כוללת הרבה מאוד נתינה והרבה נכונות לעזור ללקוח לפתור בעיה אמיתית.דווקא...
מכירה ייעוצית - איך עושים זאת נכון?
עוזי מירון | 25.11.13
מעניין הא?   למען האמת, מי שעושה את עבודת המכירות בצורה נאמנה רואה בנקל שהפעילות כוללת הרבה מאוד נתינה והרבה נכונות לעזור ללקוח לפתור בעיה...
10 טיפים להטמעת תפיסת השירות בארגון
ענת ענתבי | 25.11.13
1. לנהל אנשים משמע לתת שירות ללקוחות – רק מנהל שיבין שהעובדים שלו, הם בין היתר לקוחות שלו, יוכל להטמיע תפיסה אמיתית וכנה של שירות איכותי. אופן...
החיוך שמעבר לקו הטלפון
אורית אריאל פלומין | 25.11.13
באחד מאותם סקרי טיב שירות, צוינה חברה מסויימת לטובה ואף קיבלה ציון 10 על השירות שניתן ע"י נציגי המוקד הטכני הטלפוני. בחוות הדעת תוארה התומכת הטלפונית...