מהי התנהלות נכונה בחיפוש אחר עבודה חדשה?

לפניכם המלצות כיצד לחפש עבודה בדיסקרטיות, להרשים את המעסיקים הפוטנציאלים ולמצוא את הג'וב הנחשק הבא. קורס משאבי אנוש יוכל לסייע לכם להתנהל בחוכמה בתהליך החיפושים ומול ה-HR בחברות וארגונים?

הכינו את עצמכם לתפקיד הבא

כדאי להתחיל בביצוע תהליך חיפוש העבודה בשלב בו אתם חשים מיצוי במקום הנוכחי או במידה והגעתם למסקנה שיש דברים טובים יותר בחוץ. בשלב הראשון, ערכו תחקיר שוק יסודי בעקבות המשרה הבאה ובדקו את היצע המשרות הרלבנטי עבורכם והאם אתם עונים על הדרישות כי לפעמים יש לערוך מקצה שיפורים בידע על מנת להגיש מועמדות.
תוכלו לנצל את זמן החיפוש לטובת קורס מקצועי לשדרוג הרזומה או רכישת כישורים חיוניים להשגת משרה אטרקטיבית יותר מזו בה אתם מחזיקים כיום.

הסודיות נדרשת

החליטו האם אתם מתחילים בחיפוש תוך כדי עבודה קיימת או עוזבים את העבודה על מנת לפנות את האנרגיות והזמן לטובת התהליך. אם החלטתם להישאר ולחפש תוך כדי עבודה, מומלץ לעשות זאת בדיסקרטיות כדי לא לפגוע במעמד שלכם במקום העבודה הנוכחי.
אל תשלחו קורות חיים ישירות מהמחשב במשרד והימנעו מלענות לשיחות ממגייסים ליד עמיתים.  קחו יום חופש במיוחד לראיונות כדי לא לעורר חשד וציינו כבר בקורות החיים ובשיחת הטלפון שאתם מחפשים עבודה ללא ידיעת המעסיק.

אקטיביות היא שם המשחק

אל תחכו להצעת עבודה מפתה כי היא לא תמיד תגיע, ממש כמו שהאביר על הסוס הלבן או הנסיכה לא מגיעים מעצמם. הפעילו את כל הקשרים האסטרטגיים שיצרתם בין אם בכנסים מקצועיים או מפגשי נטוורקינג ודרך רשת הלינקדאין, סרקו היטב את מודעות הדרושים בקבוצות בפייסבוק ובאתרי האינטרנט ועדכנו את חברות ההשמה המובילות בתחום.

ההתאמה האישית קובעת

חשוב להתאים את קורות החיים לפי פרופיל המשרה כפי שהוא מוצג במודעות הדרושים או כפי שדווח לכם על ידי חברת ההשמה, כדי לייצר התאמה מקסימלית בין המועמדות שלכם לאבטיפוס של המועמד האידיאלי עבור אותה משרה.
השתמשו במילים דומות, השמיטו ניסיון שאינו רלבנטי והדגישו את הכישורים והמאפיינים החיוניים לאיוש התפקיד. במקביל, ערכו סימולציות לקראת הריאיון, ערכו מחקר מקדים בנוגע למקום העבודה המגייס, תשובות לשאלות נפוצות וכל מה שיכול לסייע לכם בהשגת הג'וב.

לא עוזבים בטריקת דלת

בשעה טובה קיבלתם הצעה והחלטתם לעזוב. עשו זאת בדרך נעימה – אף פעם אי אפשר לדעת מתי תצטרכו את האנשים שעבדו אתכם או המלצה מהבוס. העולם הוא קטן ועדיף לסיים בטוב.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...