תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2024

תחרות השירות הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות

בואו להיות הזוכים הבאים בתחרות השירות!

תחרות השירות הנערכת זו השנה ה- 21, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.

חזון התחרות – יצירת תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. בין הארגונים הזוכים ב-3 השנים האחרונות: ביטוח ישיר, אלקטרה מוצרי צריכה, מנורה מבטחים, קבוצת ח.י, יד שרה, עיריית ראשון לציון, מכבי שירותי בריאות, מזרחי טפחות, הרצליה מדיקל סנטר, ארגון זכויות הצליאק, עריית אשקלון, שיבא, בנק מסד, בנק הפועלים , כאל , אל על , בנק יהב ועד.

אנו מזמינים אתכם לקבל הכרה והוקרה על פעילותכם בתחום ולמצב את עצמכם כארגון מוביל בשירות ובחווית לקוח.

 
נגן וידאו

תחרות 2024 בעיצומה!

זה תמיד מעורר השראה לראות כמה נעשה בתחום ועד כמה נושא השירות נמצא בליבת העשייה של כולנו. ההזדמנות שלכם להראות לכולם איך עושים את זה ולתת מקום של כבוד לערך השירות. בואו לקחת חלק בתחרות השנה ואולי תהיו הזוכים של 2024.

הזוכים שלנו

שמחים וגאים להציג את חלק מהארגונים שזכו בתחרות בשנים הקודמות

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...