FEDEX

המהלכים

קטגוריה: פשטות בשירות
חברות מתחת 1,000 עובדים

1

שיפור איכות השירות - הטמעת תהליכי משוב ובקרה לשיפור השירות

כחברת שילוח אקספרס תפקידנו הוא הרבה יותר מהעברת חבילה מנקודה A לנקודה B – אנו רואים את עצמנו כשותף לוגיסטי של הלקוחות שלנו ופועלים על מנת להתאים עבורם את הפתרונות המדוייקים לצרכים המשתנים שלהם.

אנחנו לא רק משנעים – אנחנו מחברים. בין אנשים ,עסקים ותרבויות. משמלה לחתונה ,דרך רובוט לתחרות עולמית לילדים ועד הטכנולוגיה הביטחונית החדישה ביותר.

בפרט בימים אלו ישנה חשיבות עצומה לחיבור של החברות הישראליות לשאר העולם באופן המהיר והאיכותי ביותר ובכך לאפשר להם להיות בחזית התחרות בכל התחומים.

במהלך השנה האחרונה הטמענו תהליכי חניכה ומישוב באמצעות מתודולוגיות COPC, באופן מובנה, חזרתי ומתועד תוך ניתוח סיבות שורש, יישום תוכניות עבודה וחיבור בכל שלב למשובים שמגיעים בזמן אמת מהלקוחות שלנו.

תהליכים אלו מאפשרים לנו לחזק ולהעצים את העובדים שלנו ,לרתום את כל הממשקים בארגון לתהליך ולהיות מאוחדים במטרה לשפר את חווית הלקוח. 

אנו מאמינים כי שירות מצויין הינו תהליך מתמשך של למידה, שיפור והתכווננות תמידית ללקוח.

בענף שבו כל דקה קובעת, פשטות בשירות ומצויינות ארגונית זו הדרך,  זה אומר להיות זמינים, לקחת אחריות, לתקשר באופן שקוף ולפעול ללא פשרות על איכות ומקצועיות.

Whatever it takes!!

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם