שירות, רכש ופרויקטים

ניהול שירות וחווית לקוח, ניהול רכש וקניינות וניהול פרויקטים הינם תפקידים הדורשים התמקצעות רבה והיכרות עם המגמות המשתנות בשוק. התפקידים הללו משלבים אתגרים ניהולים, מיומנויות בינאישיות וקשרים בתוך הארגון ומחוצה לו, לצד עמידה מתמדת ביעדים.

כשזה נוגע לשירות, רכש וניהול פרויקטים, חשוב להיות עם יד על הדופק, להתעדכן ולמתג את עצמכם כמנהלים שיכולים להוביל מהלכים חשובים בענף.

כלים מקצועיים לצד כלים ניהוליים!

שלושת עולמות הידע של שירות, רכש ופרויקטים דורשים למידה מתמדת – מדובר בתחומים שמתעדכנים כל הזמן, מתפתחים ומשתנים ככל שעולם העבודה משתנה. כניסתן של טכנולוגיות חדשות, עובדים חדשים שנכנסים לשוק העבודה והלקוחות שדורשים מענה מהיר פשוט וזריז – כל אלה מהווים גורמים משמעותיים להצלחה הארגון ומנהלי שירות, רכש ופרויקטים נדרשים לתת מענה ופתרונות יצירתיים לנושאים אלו.

הקורסים בתחומים אלו משלבים הרצאות אורח ממנהלים בכירים במשק, סימולציות וניתוחי Case Study כדי ליישם את החומר הנלמד בצורה האפקטיבית ביותר.

map-icon_5

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...