כשזה נוגע לשירות, רכש וניהול פרויקטים, חשוב להיות עם יד על הדופק, להתעדכן ולמתג את עצמכם כמנהלים שיכולים להוביל מהלכים חשובים בענף.
כלים מקצועיים לצד כלים ניהוליים!
שלושת עולמות הידע של שירות, רכש ופרויקטים דורשים למידה מתמדת – מדובר בתחומים שמתעדכנים כל הזמן, מתפתחים ומשתנים ככל שעולם העבודה משתנה. כניסתן של טכנולוגיות חדשות, עובדים חדשים שנכנסים לשוק העבודה והלקוחות שדורשים מענה מהיר פשוט וזריז – כל אלה מהווים גורמים משמעותיים להצלחה הארגון ומנהלי שירות, רכש ופרויקטים נדרשים לתת מענה ופתרונות יצירתיים לנושאים אלו.
הקורסים בתחומים אלו משלבים הרצאות אורח ממנהלים בכירים במשק, סימולציות וניתוחי Case Study כדי ליישם את החומר הנלמד בצורה האפקטיבית ביותר.
קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך
ניהול מערך שירות בארגון זו משימה לא פשוטה אך מרתקת. היא מציבה את מנהל השירות בצומת קבלת ההחלטות ומאפשרת לו...
מנהלי הפרויקטים הם העובדים שעליהם הטיל הארגון את האחריות להשגת יעדי הפרויקט. לשם כך, הם חייבים להפגין ידע רב ומיומנות...