כנס שירות וחווית לקוח

הכנס המוביל והגדול בארץ המשלב תכנים עדכניים, מרצים מחו"ל ומהארץ ומגמות חדשות.

הצטרפו למאות מנהלים שלוקחים חלק בכנס המקצועי ביותר בתחום!

כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 850 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.

תכני הכנס עוסקים בכלים, פתרונות, תהליכי העבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בעלי ROI מובהק ותרומה לחוסן ולתוצאות העסקיות של הארגון.

כבכל שנה מוביל את הכנס מרצה בינלאומי מומחה בתחום אשר מוזמן לארץ ע”י המי”ל להרצאה חד-פעמית למשתתפי הכנס ואחריו שורה של הרצאות מפי אנשי מפתח בתעשייה.

אנו מזמינים אתכם ללמוד, להכיר ולהיחשף לתכנים המתקדמים ביותר, למגמות עתידיות ולסיפור הצלחה של ארגונים מובילים בשירות וחווית לקוח.

כנס שירות באנר 2022
נגן וידאו

טעימה קטנה מכנס שירות וחווית לקוח 2022

תמונות מהכנס

טעימה קטנה מהכנסים בשנים הקודמות

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם