ilex medical

המהלכים

קטגוריה: פשטות בשירות
חברות מתחת 1,000 עובדים

1

קייזן

ilex-medical היא חברה מובילה בתחום מכשירי הדיאגנוסטיקה ובניית מעבדות עם כמעט חמישים שנות ניסיון.

ב־2022 ביצענו סדנת קייזן – יצאנו לתהליך של שיפור מתמיד שנועד לפשט את השירות ולתת ללקוחות חוויה פשוטה, ברורה ונגישה יותר.

נקודת הפתיחה לא הייתה קלה: עומס תפעולי רב על הטכנאים, שחיקה גבוהה, פערי מידע ותהליכים ידניים ומסורבלים.

ידענו שאם לא נעשה שינוי – אנחנו נאבד את כל מה שבנינו.

ביצענו סדנת קייזן של שלושה ימים, עם נציגים מכלל החברה, זיהינו יותר ממאה הזדמנויות לשיפור ובנינו תהליכים ממוקדים ויעילים יותר שהשפיעו על כלל הארגון .

מתוך זה יישמנו מספר פתרונות מרכזיים לדוגמא, פתיחת קריאות שירות באמצעות מדבקות QR למעלה מ-3,000 מכשירים , מערך טריאז' מקצועי שמספק מענה מהיר ללקוחות, מודל לוגיסטיקה בדחיפה – שבו החלקים ממתינים לטכנאי ולא ההפך, טיוב נתונים במערכת ה- Priority ובניית ממשק BI  שמאפשר בעצם שליטה ובקרה בזמן אמת.

התוצאות לא איחרו לבוא: הגענו לירידה של 21% בנסועה, ירידה של 22% בשעות נוספות, שיפור בשביעות רצון העובדים, ושירות פשוט, מדויק ויעיל יותר ללקוחות.

מעבר לנתונים – השינוי הפך לחלק מה־DNA של החברה: תהליך קבוע, יציב וברור שכל העובדים והלקוחות פועלים לפיו.
וכמו שאנחנו מאמינים – שירות מצוין לא נבנה מפתרון נקודתי, אלא מתהליך מתמשך של שיתוף, שקיפות ומצוינת.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם