הרצליה מדיקל סנטר

המהלכים

קטגוריה: פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים
חברות מתחת 1,000 עובדים

1

מחוברות לטיפול - שירות דיגיטלי מותאם אישית, לנוחות ובטיחות המטופלת

אני מאמינה שהכנסת הדיגיטציה ליחידת ה-IVF  מהווה מהפכה בשירות, בבטיחות ובזמינות – ומביאה לשיפור ממשי בחוויית המטופלת בתקופה רגישה ומאתגרת של חייה.

האפליקציה החדשה, אשר מחליפה את שיחות הטלפון המסורתיות, מאפשרת העברת הנחיות טיפול ברורות, כתובות וזמינות בכל עת – ובכך מפחיתה טעויות, משפרת את בטיחות הטיפול ומעניקה למטופלת תחושת שליטה וביטחון בתהליך הרפואי.

האפליקציה מהווה גם מרחב אישי ומוגן, בו ניתן להעלות מסמכים רפואיים נדרשים, לשאול שאלות לצוות הסיעודי ולעקוב אחר שלבי הטיפול. התקשורת הכתובה מאפשרת תגובה מדויקת וממוקדת יותר, תוך שמירה על רצף טיפולי ושקיפות מלאה.

חשוב להדגיש, שילוב דיגיטציה אינו פוגע בקשר האנושי החיוני כל כך בעת טיפולי פוריות. נהפוך הוא, אחד היתרונות המרכזיים של הדיגיטציה הוא פינוי משאבי הזמן של הצוות – פחות שיחות טלפון חוזרות, יותר זמן להקשבה, מענה אישי וטיפול מדויק. הצוות זמין וקשוב יותר למטופלות, גם רגשית וגם מקצועית.

שילוב הדיגיטציה מאפשר לנו להעמיק את הקשר עם המטופלת גם מחוץ לשעות הפעילות הפורמליות, ולהתאים את השירות לקצב חייה ולצרכיה המשתנים.

הכנסת טכנולוגיה לשירות הרפואה אינה רק שדרוג – היא שינוי תרבותי. היא מאפשרת לנו להעניק טיפול שהוא גם חדשני ומקצועי ומאפשר לנו להיות שם עבור המטופלות בדיוק כשצריך, באופן ברור, בטוח ונגיש.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם