טקס פרסי האפי לשנת 2024, בהובלת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, התקיים בהצלחה רבה בתל אביב וחגג את המהלכים השיווקיים האפקטיביים ביותר במשק הישראלי. בין הזוכים הבולטים: חברת המזגנים טורנדו שזכתה בזהב בקטגוריית הפלטינום על המהלך "ממספר 3 למספר 1" בשיתוף משרד הפרסום מקאן תל אביב, ומותג הרכב ORA של כלמוביל שזכה בזהב בקטגוריית רכב ותחבורה וכן בפרס היוקרתי גרנד אפי עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. בקטגוריה החדשה "מהלך שיווקי בתקופת המלחמה" זכו קבוצת לאומי, שטראוס ו-AIG. פרס מפעל חיים בשיווק הוענק לשלום זידלר, יו"ר ובעלי קבוצת ויסוצקי. השנה התחרו 51 מהלכים ב-20 קטגוריות שונות, והזוכים נבחרו על-ידי צוות של כ-70 שופטים מובילים בתחום.