הוכרזה רשימת המתמודדים בתחרות ה-21 למצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הודיע על הארגונים המתמודדים בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח" השנתית של ישראל. תחרות זו, המתקיימת זו השנה ה-21, שמה לה למטרה לקדם שירות מצוין ולהוקיר ארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. הארגונים שנבחרו הם מהמובילים במשק הישראלי, אשר פעלו לשיפור מערך השירות וחווית הלקוח שלהם. בחירתם התבצעה לאחר בחינה מעמיקה של מהלכי השירות שהגישו לתחרות ועמידתם בקריטריונים השונים. בתקופות מאתגרות, כמו תקופת מלחמה, הארגונים המתחרים הפגינו תושיה, יצירתיות ומקצועיות, מה שממחיש את החשיבות הרבה של השירות וחווית הלקוח והשפעתם על כלל האוכלוסיה.

 

היכנסו לכתבה המלאה באתר ITNEWS >>

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם