תחרות ה- Effie awards לשנת 2020 יצאה לדרך!

והשנה הכריזה הנהלת התחרות על מספר חידושים ובניהם הענקת כרטיסי כניסה לפסטיבל קאן 2021 לזוכה קטגוריית ה- Effie platinum – Sustained Success.

הבוקר (08.02.20) הודיעו איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תחילת הגשת העבודות לתחרות האפי לשנת 2020.

כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 20 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום- אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים).
והשנה הכריזה הנהלת התחרות על קטגוריה חדשה: מהלכי שיווק B2B אליה יכולים לגשת ארגונים המשווקים ללקוחות עסקיים, עם כל מוצר או שירות.

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב- 22 באפריל, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך השיפוט המורכב משני סבבים:

• בסבב הראשון יבחנו העבודות ע"י נבחרת של כ- 60 שופטים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה אשר ינקדו את העבודות לפי קריטריונים שנקבעו ע"י הנהלת התחרות הבינלאומית.
• בסבב השני, אשר יחול בחודש יוני, יערך שלב השיפוט הפרונטלי שבו יפגשו השופטים וידונו בעבודות שעלו לגמר.
• כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד בהשתתפות מנכ"לים מהבכירים במשק, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית הפלטינום היוקרתית Effie Platinum – Sustained Success – .
הנהלת התחרות הודיעה כי תיתן דגש מיוחד על דיוק, אמינות וחדות הנתונים וכי תבוצע הקפדה יתרה על הנתונים לפי התקנון הבינלאומי.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי עתיד להתקיים בחודש יולי 2020.
השנה לראשונה הנהלת התחרות תעניק זוג כרטיסי טיסה כולל כניסה לפסטיבל קאן 2021 ואירוח לזוכה קטגוריית ה- Effie Platinum – Sustained Success (כרטיס אחד יוענק ללקוח וכרטיס נוסף למשרד הפרסום).

ה- Effie Awards תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, הינה תחרות בינלאומית הנערכת בכ- 40 מדינות ברחבי העולם אשר עיקרה הוא זיהוי, בחינה ודירוג של המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. התחרות נחשבת ליוקרתית בקרב העוסקים בעשייה השיווקית – פרסומית.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם