פרופ' אמיר עמדי טוען כי יש קשר מורכב בין החושים שלנו וכי אפשר לנצל אותו כדי לפתח יכולות, להתגבר על בעיות רפואיות ובין היתר להשפיע על צרכנים.
"לדוגמא, היום לכל ברנד של מלונות יש ריח מסוים בלובי שמזוהה עם המותג של המלון. יש גם חברות שמגיעות לרזולוציות של מגע, למשל מה הלקוח ירגיש בכפות הרגליים כשידרוך בחלקים השונים של המלון"
עמדי יעביר את הרצאתו המרתקת בנושא במסגרת כנס השירות וחווית לקוח של המי"ל ב-4 ביולי ב-LAGO בראשל"צ.
לחצו כאן כדי לקרוא ראיון עם פרופ' עמדי באתר YNET