החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022

"הכנס מהווה נקודת מפגש עבור כל העוסקים בעולמות השירות וחווית הלקוח בישראל, לצד מנהלים בכירים במשק הישראלי במטרה להתחבר לקהילת השירות וחווית הלקוח, להעמיק את הדיון המקצועי ולספק פתרונות, כלים ותובנות חדשניים."

כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל התקיים כמידי שנה בתחילת השבוע שעבר ובמהלכו הוכרזו החברות הזוכות בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022. חברות אשר ביצעו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בקטגוריות שונות.

גלי קארינה שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אמרה: "בעולם בו המותג מתקשר עם הלקוח בנקודות מגע מרובות, ואנו הצרכנים מעוניינים לקבל שירות איכותי ומהיר כאן ועכשיו – תחום שירות הלקוחות הפך להיות מנוע צמיחה מרכזי עבור חברות רבות. אני שמחה שניתנה לנו ההזדמנות להוקיר את כל החברות שהתמודדו בתחרות והשקיעו מאמצים וביצעו מהלכים יצירתיים ויוצאי דופן לשיפור מערך השירות ומתן חווית לקוח מיטבית. אני רוצה לברך את החברות הזוכות אשר חתרו למצוינות בשירות וכעת מאמציהן נושאים פרי"

רוצים לדעת מי הזוכים? היכנסו לכתבה המלאה שפורסמה ב"אתר ICE"

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם