בימים אלה נפתחה ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2023, התחרות המתקיימת זו השנה ה-20 ברציפות. זוהי תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל, שמטרתה קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. מדי שנה ארגונים מובילים במשק הישראלי שהנהיגו מהלכים לשיפור מערך השירות שלהם מגישים את מועמדותיהם לזכייה בקטגוריות השונות.
מי יהיו הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2023?
המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי, מקיים זו השנה ה-20 ברציפות את תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל. מי הארגון שיצטיין בהענקת שירות השנה?