תדיראן

המהלכים

קטגוריה: השירות כשותף אסטרטגי מגזר פרטי

1

הופכים את המתקינים לשגרירים ומביאים את השירות ללקוח לשיאים חדשים

תדיראן התמודדה לאורך שנים עם אתגר שירותי, במסגרתו למרות שפישטנו את תהליך הפעלת האחריות לאחר ההתקנה, והוספנו ערוצי דיגיטל מהירים ופשוטים כגון SMS, אתר אינטרנט, צ׳אט בוט, עדיין מעל 80% מרוכשי המזגנים לא ביצעו את הפעלת האחריות. 

הפעלת האחריות היא חשובה מכיוון שהיא מאפשרת לתדיראן לראשונה לזהות את הלקוח ולספק לו עושר של שירותים במגוון אמצעים, בעיקר באמצעים דיגיטליים ולשפר לו את חווית השירות באופן משמעותי. 

בכדי לפתור את הבעיה – החלטנו להיעזר בשותפים האסטרטגיים שלנו: קהילת המתקינים. קהילת המתקינים היא נכס עבורנו – כ-80% מהמזגנים נמכרים באמצעות המתקין. 75% מהצרכנים מתייעצים איתם לפני קבלת החלטה. 

תדיראן משקיעה משאבים רבים בחיזוק קשרים מקצועיים, שירותיים ואנושיים עם קהילה זו: החל מהכשרות מקצועיות, ימי עיון, פתרונות לוגיסטיקה, תגמול על רכישות ועוד ועוד. 

בשנת 2017 פיתחה תדיראן במיוחד עבור המתקינים את פלטפורמת תדיראן פורס: פלטפורמה שמחברת את המתקין לתדיראן, ומאפשרת לתדיראן להיות הגב של המתקין לאורך כל הטיפול בלקוח הסופי.

בכדי לפתור את הבעיה בהפעלת האחריות בקרב הצרכנים, השיקה תדיראן את מיזם תדיראן אקסטרה: לראשונה, מתוגמלים המתקינים על מעורבות וסיוע בהפעלות אחריות לצרכן סופי. 

איך זה עובד ? המתקין נרשם לתוכנית תדיראן אקסטרה באפליקציית פורס, מפעיל את האחריות עבור הלקוח, צובר נקודות וממש אותם בחנות המתנות. פשוט. 

תוצאות המהלך היו מאד מרשימות: בחציון הראשון של 2025 בוצעו 65% יותר הפעלות אחריות מכל שנת 2024!                        

 95% מהמתקינים באפליקציית פורס נרשמו לתדיראן אקסטרה, כ-600 מתקינים חדשים הצטרפו לאפליקציית פורס, המעורבות של משתמשי תדיראן פורס באפליקציה זינקה ב-40%,  שביעות הרצון של הצרכנים והמתקינים מהשירות של תדיראן מגיעה לשיא ! 

אנחנו בתדיראן כבר עובדים על האתגר הבא, יש למה לצפות!

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם