בואו להיות הזוכים של תחרות ה- Effie!
התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. איגוד השיווק הישראלי יחד עם איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי”ל) מקיימים את התחרות בישראל בשנת 2023 זו השנה ה-21.
בכל שנה נקראים להגיש מועמדויות מהלכים שיווקיים ותוצאותיהם ובתנאי שהתרחשו מתחילת השנה הרלוונטית (1 בינואר) ועד לסיומה (31 בדצמבר).
במסגרת התחרות מוענקים פרסי Effie ב- 21 קטגוריות (מזון, משקאות, פיננסים, קמעונאות, נדלן ותשתיות, רכב ותחבורה, מגזרים, מוצרים דיגיטליים ועוד).
הפרס הראשון – זהב, הפרס השני – כסף והפרס השלישי – ארד.
המהלך האפקטיבי ביותר של השנה זוכה ב- Grand Effie והוא בבחינת “אלוף האלופים” של השנה.
הפרס היוקרתי ביותר הוא בקטגוריית ה: Effie Platinum – Sustained success המציין לשבח הישגים שיווקיים לאורך זמן (3 – 5 שנים ברציפות). העולים לגמר בקטגוריה זו נשפטים ע”י מנכ”לים/ות מהבכירים/ות במשק הישראלי.
יו”ר תחרות ה- Effie בישראל הוא אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו- yes
תכירו את הזוכים!
לאורך השנים זכו בתחרות ארגונים מובילים ומשמעותיים בשוק, לצד משרדי הפרסום שלהם. בין הארגונים הזוכים: דלתא, שופרסל, בנק הפועלים, Yes, אבן קיסר, טמבור, יוניליוור, דומינוס פיצה ועוד.