page up
envelopeלהשארת פרטים

כנס שירות וחווית לקוח

הכנס המוביל והגדול בארץ המשלב תכנים עדכניים, מרצים מחו"ל ומהארץ ומגמות חדשות.

הצטרפו למאות מנהלים שלוקחים חלק בכנס המקצועי ביותר בתחום!

הצטרפו למאות מנהלים שלוקחים חלק בכנס המקצועי ביותר בתחום!

כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 850 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.

תכני הכנס עוסקים בכלים, פתרונות, תהליכי העבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בעלי ROI מובהק ותרומה לחוסן ולתוצאות העסקיות של הארגון.

כבכל שנה מוביל את הכנס מרצה בינלאומי מומחה בתחום אשר מוזמן לארץ ע”י המי”ל להרצאה חד-פעמית למשתתפי הכנס ואחריו שורה של הרצאות מפי אנשי מפתח בתעשייה.

אנו מזמינים אתכם ללמוד, להכיר ולהיחשף לתכנים המתקדמים ביותר, למגמות עתידיות ולסיפור הצלחה של ארגונים מובילים בשירות וחווית לקוח.

ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.

המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.