page up
envelopeלהשארת פרטים

תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח

תחרות השירות הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות

בואו להיות הזוכים הבאים בתחרות השירות!

בואו להיות הזוכים הבאים בתחרות השירות!

תחרות השירות הנערכת זו השנה ה- 17, הפכה לתחרות המובילה בארץ לשירות וחווית לקוח, אליה ניגשים ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות.
חזון התחרות – יצירת תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. בין הארגונים הזוכים: בנק הפועלים, אלקטרה מוצרי צריכה, MAX, מכבי שירותי בריאות, ישראכרט, קבוצת שלמה, עיריית ירושלים, תדהר, HOT, פלאפון, כלל ביטוח, צה"ל, רשת מלונות פתאל, אקו”ם ועוד.
אנו מזמינים אתכם לקבל הכרה והוקרה על פעילותכם בתחום ולמצב את עצמכם כארגון מוביל בשירות ובחווית לקוח.

ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.

המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.