חברת המי"ל – המרכז הישראלי לניהול, הינה החברה המובילה להכשרת מנהלים בישראל.
המי"ל עוסק בשיפור מתמיד של איכות הניהול בישראל תוך חיזוק הקשר עם גופים מקצועיים ומתקדמים בזירה המקומית והבינלאומית. המי"ל מעמיד את הכלים היישומים, החדשניים ביותר לרשות המנהלים בחברות ובארגונים בזירה העסקית ובמגזר הציבורי בישראל. כלים אלו, נבנים תוך הקפדה על פיתוח מתמיד של מערכי הכשרה ניהולית מתקדמים.
לנו בהמי"ל חשוב להעניק שירות איכותי, זמין, אפקטיבי ושוויוני לכלל לקוחותינו. לשם כך, אנו רתומים ליישום שיפורים שיאפשרו לאנשים עם מוגבלות לגשת לאתרינו באופן דיגיטלי ופיזי. מאמצים אלו באים לידי ביטוי בהנגשת הנכסים הדיגיטליים ובהנגשת המבנה.
הסדרי נגישות מבנים
המי"ל מקדמת את נגישות המבנה בו אנו מקבלים קהל.
עיר |
כתובת |
נגישות |
דרכי גישה לבניין |
חניות נכים |
שירותי נכים |
מעברים רחבים |
שילוט |
אמצעי עזר נגישים לכל המוגבלויות |
תל אביב |
חומה ומגדל 29 |
נגיש |
יש |
יש |
יש |
יש |
יש |
יש |
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. המי"ל מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור
נתקלת בבעיה? מוזמן/ת ליצור עמנו קשר:
פרטי קשר רכזת הנגישות בג'ון ברייס הדרכה
סמדר קאופמן , 03-7100742, ksmadar@johnbryce.co.il
*הצהרה זו עודכנה ביום 29.4.19