עונת הקייטנות

ההיצע מרשים וההורים יכולים בהחלט לבחור את המתכונת והמסגרת הנכונה עבור ילדיהם לפי גיל, מיקום מגורים או תחום עניין: החל מקייטנות ספורט דרך קייטנות מחשבים ועד קייטנות אמנות ויצירה.
המיקום של הקייטנה יכול להיות במתנ"ס או בקאנטרי, בבית הספר ואפילו במקום העבודה בשטח ייעודי כך שתתאפשר גישה נוחה להורים לבקר את ילדיהם, להביא ולאסוף אותו מדי יום.

הדרכה חשובה להצלחת הקייטנה

חלק בלתי נפרד תמהיל ההצלחה של הקייטנה קשור במדריכים המובילים את הנופשים הצעירים ואחראים הן על ביטחונם האישי והן על הפקת ההנאה שלהם מהקייטנה.
בכל קייטנה ישנם דגשים אחרים בבחירת מדריכים, כשבקייטנות מתמחות הדגש הוא על מדריכים באותו תחום, למשל, לצורך הוראת מחשב או הוראת ספורט.
בכל מקרה, פיתוח הדרכה הוא הדרך לייעל ולשכלל את המיומנויות של המדריכים על מנת למקסם את ההדרכה שלהם בקייטנה במיוחד אם מדובר בצוות שהוא חלק מהדרכה ופיתוח ארגוני של הארגון ובעונת הקיץ נרתם להדרכת המדריכים של ילדי העובדים.

מה החשיבות של פיתוח הדרכה?

פיתוח הדרכה נועד לשפר את הידע והמיומנויות של העובדים על מנת לשפר את הפרודקטיביות ולשמור על מוטיבציה. הדרכה מסייעת לעובדים להתגבר על נקודות חולשה ולצלוח אתגרים לאורך הדרך וגם להכניס חדשנות לארגון: מוצרים, שירותים, אסטרטגיות חדשות ופיתוח הדרכה משפר גם את המוניטין ואת פרופיל החברה, כארגון שעוזר לעובדים להתפתח בקריירה שלהם.
מפתח ההדרכה אחראי על גיבוש תוכנית ההכשרה ואמצעי הלימוד הרלבנטיים וכן על הקונספט: למידה משולבת המבוססת על למידה פרונטאלית ומקוונת, למידה באמצעות אימונים וסימולציות, למידה עצמית ועוד.
לימודי פיתוח הדרכה לארגונים נועדו לסייע לבניית צוותי הדרכה או ליישום הדרכה על פי המטרות הספציפיות והצרכים הייחודיים של הארגון, המטרות והיעדים שלו כשניתן לשפר את דרכי הלימוד והעברת הידע או יישומו בפועל באמצעות קורס פיתוח הדרכה בארגונים.
חברות רבות בוחרות בקורס פיתוח הדרכה ופיתוח ארגוני בעונת הקיץ כך שגם לילדים תהיה קייטנה וגם לעובדים תהיה מסגרת שתשבור שגרה ותקנה להם ערך מוסף להמשך. כמו כן, יש חברות שמתעלות את המשאבים לצורך פיתוח הדרכה להדרכת ילדי העובדים במסגרת הקייטנה.
בין היתר ניתן למצוא הכשרות לשיפור כישורי העבודה והניהול, הדרכות ספציפיות למחלקת שירות, מכירות, משאבי אנוש, טכנולוגיה ולקבוע תמהיל ועזרי הדרכה להמחשת המסרים, הרעיונות וטכניקות התרגול לשיפור הפעילות השוטפת בארגון.
ההדרכה בארגון מסייעת להתפתחות האישית של כל עובד ולהתפתחות של הארגון כישות אחת והיא חיונית לצמיחה של הארגון.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...