אני אתה והחבר'ה: על אתגרים ניהוליים בניהול צוותים במאה ה-21

הסרט מתאר את סיפורם של 4 חברים היוצאים למסע חיפוש אחר גופה של ילד בן גילם. מעבר למסע הפיזי מתרחש מסע אמיתי בו לומדים 4 החברים על החוזקות והחולשות של כל אחד מהם ושל כל אחד בתוך החבורה, על המטרה והדרך להשיג את המטרה,על התמודדות עם שינויים ,על יחסים ואיך מנהלים קונפליקטים, על התמודדות במצבי משבר, על תמיכה והשלמה אחד של השני, על ניהול שיודע מתי לקחת צעד אחורה ולתת לאחרים לנהל את הסיטואציה.

למרות שהסרט צולם בשנת 1986 הרי שהוא מציג באופן כמעט מדוייק את האתגרים עימם מתמודדים מנהלי צוותים במאה ה- 21 . היכולת לגבש קבוצה של שונים למטרה משותפת לעבור עימם דרך ארוכה הנתונה לשינויים תכופים, ניידות גבוהה של עובדים ( הן בהיבט התחלופה והן בהיבט מיקום פיזי), ניידות של רעיונות, טכנולוגיה וסגנון חיים המייצרים סביבת עבודה בה עובדים מתבגרים תוך כדי עבודה, עובדים מחפשים משמעות לעשייה שלהם, עובדים זקוקים לפיתוח אישי והכוונה למציאת האיזון פרט – עבודה.

מנהל צוות כיום מעבר להובלה והנהגה נדרש גם לדעת לייצר מרחב בו לחברי הצוות יש אפשרות למימוש עצמי, להצפת ידע ולניהול הידע, הוא צריך לנווט את הידע ואת העובדים למציאת פיתרונות משותפים, הוא נדרש להיות יד מכוונת, יד מובילה, יד מבקרת ולדעת לשלב בין כולם ברגע הנכון, במצב הנכון ומול העובד הנכון.

אך לשם כך ולפני הכל עליו להכיר את עצמו ולהתבגר במסע הניהולי העצמי שלו.
אני מזמינה אתכם לקחת איתי חלק במסע משותף בו נלמד ונכיר נקודות ציון לחבר בין האני – האתה והחבר'ה.
קורס ניהול צומח במסגרת של 40 שעות אקדמיות יאפשר לכם ללמוד, לחוות ולתרגל את הכלים העדכניים להצלחה בדרך.

להלן חלק מנושאי הקורס:

הסגנון הניהולי שלנו – מה מאפיין אותנו , מהו הסגנון האפקטיבי למצב בה אנו נמצאים?
ניהול קונפליקטים – איך מנהלים קונפליקט המוביל לפיתרון של win-win?
הנעת עובדים – כיצד מניעים עובד ומשמרים מוטיביציה?
תקשורת אפקטיבית – איך לתקשר נכון מול מנהלים, קולגות וכפיפים?
ניהול זמן – כיצד לתעדף ולנהל את המשאבים נכון?
ניהול שינויים – איך מנהלים ומשיגים תוצאות בסביבה משתנה?

אודות הכותבת:
סיגל ברודסקי-סתוי – בעלת ניסיון של כחמש עשרה שנים בייעוץ להנהלות בכירות ומנהלים בהובלת תהליכי שינוי ופיתוח ארגוני במגזר העסקי והציבורי.
מתמחה בפיתוח אסטרטגיות שירות וחווית לקוח .מנחה, מלווה ומחברת בין צרכי הארגון המנהלים והעובדים להצלחה משותפת ולהשגת יעדים.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...