עלייה חסרת תקדים במספר הארגונים שהגישו מועמדות לתחרות המצוינות ה־22 בתחום השירות וחוויית הלקוח. השנה נרשמה השתתפות נרחבת גם של גופים ציבוריים וארגוני בריאות, מה שמעיד על מגמה ברורה של התחזקות המודעות לחשיבות השירות כמרכיב אסטרטגי.
גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל: "הזכייה בתחרות הפכה לסמל סטטוס משמעותי עבור הארגונים הזוכים, ואנו עדים לכך שמהלכים שהוצגו בתחרות בשנה מסוימת הופכים בשנה לאחר מכן לסיפורי הצלחה שמגדירים את הסטנדרט בשטח."
לרשימת המשתתפים המלאה ולפרטים על התחרות, היכנסו לכתבה המלאה באתר "מנהלי שיווק מצייצים"