"אין ספק שהקדמה הטכנולוגית הזמינה לכל ארגון באשר הוא הופכת את המאבק על ליבם של הלקוחות לקשה אפילו יותר. מלבד פתרונות אוטומטיים או יכולות טכנולוגיות, שהם בוודאי כאן כדאי להישאר, אני מעריך שארגונים שיצליחו ליישם פתרונות יצירתיים ויציעו ללקוחותיהם חווית שירות מחוץ לקופסה, הם אלו שיזכו בלקוחות מרוצים ונאמנים. בסופו של דבר, מלבד חוויה מהירה ומענה לבקשה, הלקוח מחפש אחר חוויה אנושית הרואה אותו בגובה העיניים ועלול להתאכזב ממענה אוטומטי מנוכר".
את הדברים אמר זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול, כחלק מכתבה שעוסקת בהשפעת משבר הקורונה על תפיסת שירות הלקוחות של חברות וארגונים.
לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה המלאה.