"The only way to discover the limits of the POSSIBLE Is to go beyond them into the IMPOSSIBLE"
(Arthur C.Clark)
תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח שמה לה למטרה, כבר מעל לעשור לקדם ולהעצים את המודעות לשירות מצטיין בישראל, להכיר ולהוקיר ארגונים שביצעו מהלכי שירות יוצאים מן הכלל.
שירות לקוחות גדול מורכב מהרבה רגעי אמת קטנים והנה הגיע הרגע שלכם.
ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2022 בעיצומה!
לפרטים נוספים והרשמה לתחרות צרו קשר עם:
הילה – רכזת התחרות: 077-5719588 | hilah@hamil.co.il
גלי שרי – מנהלת המי"ל: 052-2775503 | gali@hamil.co.il
או היכנסו לאתר: