פתיחת ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2022

חושבים שהארגון שלכם נותן שירות מצוין? עשיתם מהלך שירותי מרשים? אולי השנה אתם תהיו הזוכים הגדולים!

"The only way to discover the limits of the POSSIBLE Is to go beyond them into the IMPOSSIBLE"

(Arthur C.Clark)

תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח שמה לה למטרה, כבר מעל לעשור לקדם ולהעצים את המודעות לשירות מצטיין בישראל, להכיר ולהוקיר ארגונים שביצעו מהלכי שירות יוצאים מן הכלל.
שירות לקוחות גדול מורכב מהרבה רגעי אמת קטנים והנה הגיע הרגע שלכם.

ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח 2022 בעיצומה!

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות צרו קשר עם:

הילה – רכזת התחרות: 077-5719588 | hilah@hamil.co.il

גלי שרי – מנהלת המי"ל: 052-2775503 | gali@hamil.co.il

או היכנסו לאתר:

https://www.hamil.co.il/content/about-cx-contest

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם