שבירת שיא במספר הארגונים בתחרות מצוינות בשירות

"מידי שנה התחרות מזמנת לנו מפגש עם שלל שינויים ומהלכים מגוונים ומקוריים ואני ממתינה בציפייה להכיר את המהלכים המתמודדים השנה ולהתרשם מהחשיבה יוצאת הדופן של הארגונים בישראל" גלי קארינה שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

"כחודשיים לאחר פתיחת ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מצביעים בהמי"ל על עלייה של 70% במספר הארגונים המעוניינים להתמודד בתחרות. ההערכה היא כי העלייה בכמות הארגונים המעוניינים להתמודד בתחרות קשורה ישירות לעובדה שתחום השירות וחווית הלקוח הפך למנוע צמיחה מרכזי של ארגונים. ככזה, ארגונים שמים אותו בראש סדר העדיפויות ומשקיעים את מרב המאמצים בשיפור וחידוש חווית הלקוח, לצד העצמת העובדים בתחום ובארגון כולו."

לחצו כאן כדי לקרוא את הידיעה המלאה שפורסמה באתר "ALLMARKETING"

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...