השנה, לראשונה, אנחנו גאים לקחת חלק בתחרות מצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.
בחרנו להתמודד בקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי, ושמחים לשתף אתכם במהפכה פורצת הדרך והמרגשת שעבר הארגון בשנתיים האחרונות. מהפכה ששמה את המטופל במרכז, לא רק כסיסמה אלא כדרך חיים.
אצלנו בבית בלב מרגע הכניסה של המטופל נעשה הכל על מנת שהמטופל ובני משפחתו ידעו וירגישו שהגיעו למקום הטוב ביותר: מקצועי, אמפתי, חומל. מקום שרואה אותם באמת.
גיבשנו את תפיסת השירות, ערכי השירות והגדרנו סטנדרט שירות המהווה מצפן ערכי, שממנו נגזרו סטנדרטים ברורים ומקיפים שמלווים את המטופל מהרגע הראשון ועד לשחרורו.
כל שלב במסע, כל רגע של עוצמה או כאב תורגם לפעולה: בתהליכים, בטכנולוגיה, בהכשרות ובמדידה.
היום, לאחר שנתיים, אנחנו מציינים בגאווה קפיצת מדרגה מרשימה בשביעות הרצון של המטופלים ובני המשפחה, תוך הפנמה עמוקה של חשיבות חווית המטופל והטמעת סטנדרט השירות בכל שכבות הארגון. הקשבנו למטופלים, שמענו את בני המשפחה והבנו: זו ריצת מרתון. המסע שלנו לא נגמר הוא רק מתחיל. אנחנו ממשיכים לכוון גבוה ולהוות מודל ודוגמא ליצירת חוויית מטופל מעולה גם בעולם מאתגר ומורכב כמו הגריאטריה.