דואר ישראל

המהלכים

קטגוריה: פשטות בשירות
חברות מעל 1,000 עובדים

1

כשזה פשוט – זה עובד!

המהלך הוביל לשינוי עמוק בגישת השירות של דואר ישראל בשלוש השנים האחרונות.

הבנו שלקוחות רוצים שירות ברור, מהיר ונגיש – בלי לחכות, בלי להסביר ובלי להסתבך.

דואר ישראל עבר בשנים האחרונות שורת שינויים עמוקים, החל מתהליך הבראה ועד להפרטה מוצלחת שינויים שהפכו את השירות ליותר פרסונלי, מדויק וממוקד לקוח.
השקענו מעל 100 מש״ח במיכון דיגיטציה והכשרות מקצועיות, ערוצים דיגיטליים, מיפוי מסעות לקוח והשקעה בחוויית לקוח מותאמת אישית.

לקחנו תהליכים מסורבלים והפכנו אותם לפשוטים: שירות עצמי באתר ובאפליקציה, פורטל לקוחות חדש ומערכת CRM מתקדמת שמרכזת את כל המידע לנציגים במקום אחד.

אבל הפשטות לא נעצרה בטכנולוגיה – היא הפכה לתרבות. הדרכנו את העובדים, שינינו את השפה והשירות הפך לחוויה שמתחשבת בזמן של הלקוח ומאפשרת לו שליטה מלאה.

סקרי שביעות רצון שביצענו במהלך השנה האחרונה מעידים על מגמת שיפור מתמשכת  והם מגובים גם בנתוני SLA משופרים ובמדדים אובייקטיביים נוספים.

לקוחות הסחר הבינלאומי, כמו גם הלקוחות הפרטיים, חווים שירות ברמה גבוהה יותר מאי פעם.

אנחנו ממשיכים במחויבות מלאה לשיפור מתמיד, מתוך מטרה אחת ברורה:

להעניק לכל לקוח חוויה פשוטה, נגישה ומדויקת – השירות בדואר ישראל נמצא בליבת האסטרטגיה העסקית שלנו

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם