מטרופוליס

המהלכים

קטגוריה: טכנולוגיה בשירות השירות
חברות מעל 1,000 עובדים

1

חדשנות עירונית - עולם חדש בלחיצת כפתור

במיזמי התחדשות עירונית, שירות טוב הוא לא מותרות — הוא תנאי בסיסי להצלחה.
אל מול מורכבות של תהליכים, אינטרסים ודיירים טכנולוגיה חכמה מאפשרת לנו להפוך את התהליך לשקוף, פשוט ונגיש יותר.

היא מחברת בין אנשים, מייצרת אמון, עוזרת לנו להסביר, לתאם ולפתור בעיות בזמן אמת.
אבל יותר מהכול היא מזכירה לנו שהשירות לא מסתיים במסמך חתום.

כשטכנולוגיה פוגשת שירות אנושי, נוצר חיבור. שירות אמיתי נמשך לאורך כל הדרך — עד שהבניין החדש קם, והקהילה בתוכו מרגישה בטוחה, שותפה ומחוברת.

קטגוריה: השירות כשותף אסטרטגי מגזר ציבורי

2

תכנון מוטה לקוח

ענף הבניה מושתת על תקנים מחייבים, יועצים, תכניות ולוחות זמנים נוקשים. לכן האפשרות להציע חלופה תכנונית מהווה חשיבה מחוץ לקופסא ומצביעה על גמישות יצירתית ויכולת להתמודד עם מגבלות מתוך חדשנות.

בעולם תכנוני קשיח שבו הבנייה הרוויה פועלת לפי עקרונות של פס ייצור, מתעורר אתגר מהותי : כיצד לאפשר בחירה אישית וגמישות תכנונית בתוך מערכת שתוכננה מראש?

המתח בין אחידות תכנונית לבין מימוש הרצונות והצרכים של האדם הפרטי מחייב חשיבה חדשה, כזו שמאזנת בין יעילות ביצועית לבין חווית מגורים מותאמת אישית.

דווקא במערכות בניה יעילות ומוכוונות – אחידות, חשוב לשמר את היכולת לבחור ולבטא את הזהות האישית.

הצורך האנושי לבחור, להשפיע ולהותיר חותם הוא יסוד קיומי – גם במרחב הבנוי ובעיקר במקום שהאדם קורא לו בית..

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם