רמב"ם

המהלכים

קטגוריה: פשטות בשירות
חברות מעל 1,000 עובדים

1

מסע מטופל אמבולטרי

המסע שלנו התחיל בשאלה אחת פשוטה, איך נגרום למטופלים להרגיש שזה פשוט?

כי במערכת הבריאות כל תור הוא אתגר. מוקד, טפסים, חזרה למזכירה, ולפעמים רק כדי לשאול שאלה צריך תואר שני.

אז החלטנו לשנות את כללי המשחק. לא עוד מערכת קביעת תורים, אלא ממשק חכם שמבין אותך.

צ'אט-בוט רפואי ששואל את השאלות הקליניות הנכונות וממקד את הבעיה הרפואית כדי לזמן אתכם ליומן הרפואי המדויק ביותר עבורכם מתוך אלפי יומנים.

בלי להמתין, בלי שיחות חוזרות ובלי ניתוב שיחות.

מאחורי הקלעים פועלת מערכת ניהול ידע שבאמצעות הזנת מילות חיפוש מבינה הקשרים ויוצרת התאמה מדויקת.

והתוצאות בשנה הראשונה? 112 אלף זימונים לביקור חוזר ללא המתנה בתור, כשמחצית מהם אוטומטיים.

75 אלף כניסות לבוט, שליש מהם מחוץ לשרות הפעילות. לא עוד ריצות, לא עוד ניחושים. המטופל מקבל שירות מותאם, אישי ומדויק.

זו לא מערכת, זו מהפכת שירות. זה לא עוד כלי, זו קפיצת מדרגה.

וזו רק ההתחלה.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם