קטגוריה: טכנולוגיה בשירות השירות חברות מתחת 1,000 עובדים
1
עצמאות לקוח כחווית שירות
Morning של חשבונית ירוקה, היא חברת saas, תוכנה כשירות, שמלווה מאות אלפי עצמאיים בישראל, ונחשבת למובילה בתחומה.
ככל שעולם העצמאי וגם המערכת התפתחה והפכה מורכבת, הבנו שהלקוחות – וגם הנציגים שלנו – זקוקים ליותר.
האסטרטגיה שלנו הייתה ברורה: לא להסתפק במתן תשובות, אלא לאפשר חווית הצלחה. לא רק לתת שירות – אלא להעניק עצמאות.
מרגש לשמוע פידבקים מלקוחות שהצליחו לבד, ולא האמינו כמה זה פשוט – אז ידענו שאנחנו בדרך הנכונה.
מחקרים מראים שכאשר אדם מצליח לבצע פעולה בעצמו – הוא מרגיש ביטחון, גאווה וחיבור לתהליך.
אז בנינו מערך שלם שמבוסס בדיוק על זה: חוויית הצלחה, ללא מאמץ, דרך שחר הבוטית, מדריכים אינטראקטיביים והודעות פרואקטיביות – שפוגשים את הלקוח בדיוק כשצריך.
ובמקביל – חיזקנו את הנציגים: שיפרנו תהליכי עבודה, הנגשנו ידע, ואפשרנו להם להיות מדויקים, מהירים ומשפיעים יותר.
וזה עובד: 53% הצלחה לבוטית, 95.5% שביעות רצון, ו-27% שיפור בפניות לנציג אנושי.
אבל מעבר למספרים – כיף לראות לקוחות שמצליחים לבד, כי הם כבר יודעים שהם יכולים.
יצרנו מהלך הוליסטי שמחבר בין טכנולוגיה חכמה לחוויית שירות אנושית – ומבוסס כולו על אסטרטגיה אחת ברורה: הצלחה דרך עצמאות.