הבנו שמערכת שירות הלקוחות שלנו דורשת בנייה מחדש כדי לענות על ציפיות הלקוחות. נדרשנו להתמודד עם לקוחות שממתינים זמן רב למענה, נציגים שמתקשים למצוא בקלות מידע, ומנהלים שמטפלים בכיבוי שריפות במקום להניע תהליכים בצורה אפקטיבית. במקום להמשיך ולתקן טלאים, בחרנו להתחיל לבנות את הכל מהבסיס.
פישטנו תהליכים, יצרנו מערכת אחודה לפניות, הפכנו את הנציגים לרב – תחומיים, הקמנו תור שמאפשר התייעצות מהירה עם נציגים בכירים והטמענו מערכת קולבק חכמה.
בנוסף, השקנו סקרי שביעות רצון בזמן אמת ומנהלת ידע מסודרת.
התוצאות מדברות בעד עצמן: זמני ההמתנה התקצרו בצורה דרמטית ב 93%, שביעות הרצון עלתה, וגם שברנו שיאים במכירות בזכות שירות מיטבי ללקוחות.
ביחד עם חברת תקשוב, השותף העסקי שלנו, למדנו ששירות פשוט, יעיל וממוקד הוא המפתח לחוויית לקוח מנצחת ולארגון מצליח.
קטגוריה: פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים חברות מתחת 1,000 עובדים
2
מסע WELCOME - חוויה שמתחילה נכון
כשיצאנו לדרך לפני שנתיים עם המהלך מסע אל הלקוח, ידענו שאנחנו לא רוצים להסתפק רק בשיפור השירות. רצינו לבנות מערכת יחסים אמיתית עמוקה, רציפה ומבוססת אמון עם מאות אלפי מנויי הפיס שלנו. על מנת לעשות את זה בנינו תשתיות בארבעה שלבים מרכזיים, שכל אחד מהם אפשר לנו לשנות את הדרך בה אנחנו רואים, שומעים ומדברים עם הלקוחות שלנו.
השלב הראשון היה ארגון הדאטה: ריכזנו את כל המידע שלנו לפאנל אחד, שמאפשר לנו להכיר כל לקוח לעומק: להבין את הצרכים, ההעדפות ודפוסי ההתנהגות שלו ולבסס על זה החלטות חכמות. בשלב השני למדנו להקשיב באמת: ניתחנו את המספרים, ערכנו סקרים, שיחות עומק ומחקרים. כך גילינו, למשל, שדווקא לקוחות חדשים לא תמיד מצליחים להתחבר לערך והתחלנו לתכנן עבורם מסעות שמדברים אליהם בצורה מדויקת יותר. השלב השלישי היה בניית שפה תקשורתית חדשה: שפה אחידה, בגובה העיניים, שמבינה את הלקוח, מדברת איתו ולא רק אליו ומחברת את כל הערוצים: מוקדים, דיגיטל, תוכן ושירות . ובשלב הרביעי חיברנו את כל זה לטכנולוגיה מתקדמת מערכת Salesforce Marketing Cloud שמאפשרת לנו לייצר מסעות פרסונליים בזמן אמת: לשלוח מסרים פרסונליים, להגיב מיידית לתחושות של הלקוח, ולהפוך את הנתונים לכלי אמיתי לחיזוק הקשר .
התוצאה היא שבנוסף לחוויית לקוח טובה יותר, בוצע שינוי תפיסתי בארגון: כל פרויקט, כל החלטה, נבחנים היום בשאלה איך זה משרת את הלקוח .
מסע אל הלקוח הוא לא פרויקט חד פעמי זו דרך חיים שמחברת בין טכנולוגיה, דאטה, רגש והקשבה אמיתית . כך אנחנו בונים מערכת יחסים שלא נגמרת מערכת שמכבדת את הלקוח, רואה אותו באמת ומייצרת ערך אמיתי.