עמותת תפוח

המהלכים

קטגוריה: שירות בעולם העמותות

1

קו הסיוע הדיגיטלי "מתחברים"

ב־2020, כשמגפת הקורונה פרצה, ומרבית השירותים החיוניים והתקשורת הבין אישית עברו לדיגיטל, אוכלוסיות רבות נשארו מאחור. 

מהצורך הזה, עמותת תפוח בשותפות עם חברת בזק הקימו את קו הסיוע הדיגיטלי “מתחברים” – מוקד טלפוני אנושי שמסייע בזמן אמת בהתמודדות עם אוריינות דיגיטלית, ב- 5 שפות, בגובה העיניים וללא עלות.

ב-5 השנים האחרונות, טיפלנו בעשרות אלפי פניות – גם בימים של שגרה וגם בזמני חירום ומלחמה.

כל שיחה היא עולם ומלואו: סבתא שמצליחה להזמין תור לרופא אונליין, עולה חדש לומד איך לממש זכויות, אדם שביתו נפגע מהמלחמה מצליח למלא בקשה למס רכוש, אזרח מבוהל שצריך סיוע בהגדרות אפליקציית פיקוד העורף.

מהפכת ה- AI בעולם ובישראל כבר כאן, אוכלוסיות רבות נותרות מאחור ואנחנו בקו הסיוע מתחברים נמצאים בחזית הידע והחדשנות הטכנולוגית לתת שירות.

עמותת תפוח פועלת למעלה משני עשורים לצמצום פערים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל באמצעות הנגשת ידע ומיומנויות טכנולוגיות. 

כי טכנולוגיה משנה מציאות חיים.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם