קבוצת ח.י

המהלכים

קטגוריה: שירות בעולם המוקדים

1

One touch

השנה אנחנו מציגים שינוי בתפיסת השירות, ובתפיסת תפקידו של מוקד השירות. 

שינוי שנעשה במהלך 3 שנים האחרונות, השינוי הוא אסטרטגי, ונדרשו תהליכים יסודיים, סיזיפיים, מעמיקים ועקביים. 

השינוי פגש את כל שכבות הניהול והתפעול במערך השירות.

ממנהלים בכירים, רצ"ים , טכנאי, נציגים, מחסנאים ועוד רבים…

המהלך שם את הדגש על הבחנת התקלה ע"י הנציג כבר בשיחה הראשונה מול הלקוח, באופן הכי מדוייק שניתן. 

היכולת של הנציג להבין את הבעיה, לשאול את השאלות הנכונות, לתרגם את שפת הלקוח לשפה אחידה ומקצועית, זה המפתח לתחילתו של מסע לקוח מעולה.

המהלך הגדיל את שביעות רצון הנציגים, הטכנאים והלקוחות כאחד. כמו כן, ייעל את התהליכים ושיפר את הביצועיים העסקיים של החברה,

תרם משמעותית לשימור העובדים, ולחוויית לקוח בקצה – כמו שקבוצת ח.י. רגילה להעניק.

 

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם