משאבי אנוש הקריירה בידיים שלך

לפניכם 3 סיבות עיקריות מדוע כדאי לעסוק במשאבי אנוש וההזדמנויות המעניינות שנלוות לעבודה בתחום.

הזדמנות לקדם אנשים

משאבי אנוש הוא תחום שהמהות שלו היא אנשים ולכן, הוא אידיאלי לבעלי יחסים בינאישיים מצוינים, מיומנויות תקשורת גבוהות, שאוהבים לסייע לאנשים. בתפקיד זה ניתן להשפיע באופן משמעותי על היחס האישי לו זוכה העובד במסגרת מקום העבודה ולקדם את התפתחותו במישור המקצועי. אנשי HR מעורבים כיום בתהליכי קבלת העובד לארגון, בתהליכי החפיפה וההסתגלות, בתנאים וכן בהטבות השונות. הפעילות שלהם תורמת לשימור עובדים וכן בקידומם בתוך הארגון.
הם דואגים גם לנושא חשובים כמו איזון בין עבודה לחיים אישיים, טיפול בקונפליקטים, יחסי עבודה וכדומה.

הזדמנות לקדם את עצמכם

ענף משאבי אנוש הוא ענף בעל מוביליות גבוהה. כלומר, הזדמנויות הקריירה שעומדות בפניכם הן רבות. ניתן להתחיל מתפקיד זוטר ולהתקדם עד לתפקיד של סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה. במהלך קורס ניהול משאבי אנוש, רוכשים ידע וכלים המתאימים הן לתפקידים שונים בתחום משאבי האנוש אך גם בתחומים משיקים כמו תחום ההדרכה – השמיים הם באמת הגבול. תוכלו להשתלב בחברות ייעוץ והשמה, להתפתח לתפקידי אימון, ייעוץ, הדרכה וניהול, לצמוח במחלקת משאבי אנוש בארגוני הייטק, פיננסים, טלקום ועוד. למעשה, כמעט כל חברה היום מחזיקה שירותי משאבי אנוש פנימיים או במיקור חוץ ומדובר בתפקיד מבוקש מאוד בעל תנאים מתגמלים עם אופק קידומי רחב.

הזדמנות לקדם ארגונים

קיים קשר הדוק בין קידום וטיפוח המשאב האנוש בארגון להצלחה הכללית של הארגון בתעשייה בה הוא פועל. ברגע שהעובדים מרוצים, הם תורמים יותר לארגון ומתגייסים למען הצלחתו. זו הסיבה העיקרית שבשנים האחרונות מנהלי משאבי אנוש צברו יותר כוח. בזירה התחרותית, גוברת החשיבות של מי מגויס לארגון מבחינת יכולות והתאמה והקורלציה הגבוהה בין שביעות רצונו מהעבודה לפרודקטיביות שלו.
ההנהלה הבכירה סומכת על מנהל משאבי אנוש שיאתר את המועמדים הנכונים וטאלנטים מבוקשים, יעביר את ערכי הארגון לעובדים, ישדרג את הידע המקצועי מבחינת ייזום הכשרות וטכנולוגיות חדשות וידאג לכך שהעובדים יתנו את המקסימום האפשרי למקום ששכר את שירותיהם.
כלומר, מבחינת הארגון, מנהל משאבי אנוש הוא שותף אסטרטגי לדרך. באמצעות ניהול אפקטיבי של המשאב האנושי איש HR משפיע על התוצאות העסקיות של החברה. מנהלי משאבי אנוש איכותיים וטובים בתפקידם הם יתרון תחרותי שיש לארגונים ומכאן גם התמיכה והגיבוי מההנהלה אותם הם מקבלים בקבלת החלטות, הוצאה לפועל של תהליכים וכולי.

קורס משאבי אנוש הוא הדרך להגיע לתחום הנחשק של משאבי אנוש. הקורס משלב בין תיאוריה לפרקטיקה ועוסק בכל נושאי הליבה החשובים מגיוס דרך מיון ועד רווחה, הדרכה ודיני עבודה. בקורס משתתפים מרצים בעלי ניסיון אקדמי ועתיר שנים בניהול משאבי אנוש, כך שהלמידה היא באמת אצל אנשי המקצוע מהטובים בתחום. הקורס יחבר אתכם לתכנים העדכניים ביותר בניהול משאבי אנוש ויעניק לכם את הכלים להצלחה.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...