ניהול משאבי אנוש במאה ה-21

לפניכם כמה אתגרים בולטים עמם מתמודדים מנהלי משאבי אנוש במאה ה-21:

שינויים גלובליים

ארגונים מקומיים הפכו גלובליים וארגונים גלובליים משיקים סניפים מקומיים וכתוצאה מכך, מנהלי משאבי אנוש בארגונים אלה מטפלים גם בגיוס והעסקת עובדים מעבר לים. כמו כן, הם אחראים ביצירת גישור על הפערים התרבותיים ומסייעים בגיבושם של צוותים בינלאומיים לטובת אינטראקציה אפקטיבית בין חברי הצוות. שינויים בתמהיל העסקה הובילו לכך שמנהלי משאבי אנוש צריכים פעמים רבות גם לנהל ב"שלט רחוק" עובדים במיקור חוץ ולדאוג שהם יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

טכנולוגיית מידע ובקרה עסקית

בזירה העסקית התחרותית של המאה ה-21, אחד מהיתרונות של ארגונים הוא כוח אדם איכותי ומיומן המצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר. תפקידם של מנהלי משאבי אנוש הוא, בין היתר, לדאוג להכשרת עובדים כך שיקבלו את הכלים המתקדמים ביותר.
בנוסף, מנהלי משאבי אנוש מתבקשים גם לפקח ולבקר תהליכים טכנולוגיים שעוברים על הארגון, למשל, בשכירת שירותים מקצועיים של מומחי תשתיות ענן, CRM וכדומה.
אתגר נוסף שפוגש את מנהלי משאבי אנוש כיום הוא שהטכנולוגיה מאפשרת לעובדים להשלים שעות עבודה או לעבוד גם מהבית ולכן הם מתבקשים למצוא פתרונות לפיקוח האפקטיביות של עבודת העובדים מהבית לרבות חיזוק תפיסת האחריות של כל עובד בעבודה מרחוק.

איזון בין חיים לעבודה

אחד האתגרים המשמעותיים של עובדים בעידן המודרני הוא במציאת הבאלאנס הנכון בין חיים אישיים לעבודה. כאן נכנסים לתמונה מנהלי משאבי אנוש שתפקידם לדאוג לרווחת העובד כך שיהיה מרוצה בעבודה ויוכל לנהל גם חיים אישיים שישתלבו בהרמוניה עם החיים המקצועיים. בין היתר, פועלים מנהלי משאבי האנוש לתכנון תמהיל תעסוקתי נכון, יוזמים סדנאות לניהול זמן, גיבושים עם בני זוג ומשפחות שיכירו את הווי הארגון.

אתגרים נפוצים נוספים שעומדים בפני מנהלי משאבי אנוש בעידן הנוכחי: חתירה למען שוויון הזדמנויות במקום העבודה, העצמה ופיתוח מנהיגות של העובדים כך שיוכלו למקסם את היכולות שלהם להגברת תחושת המסוגלות העצמית אך גם לטובת קידום האינטרסים הארגוניים, יצירת סביבת עבודה נעימה שתתרום לתחושת שביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה ועוד.

בעקבות שינויים דרמטיים בנוף הארגוני, השתנה גם הפרופיל של מנהל משאבי האנוש האולטימטיבי. מנהלי משאבי אנוש שהיו רגילים לניהול הון אנושי בדרכים מסורתיות, נדרשים לבצע אדפטציה בכישוריהם כך שיענו על הצרכים של המאה ה-21.
קורס ניהול משאבי אנוש יסייע למנהלי משאבי אנוש לשדרג את תפקידם ובאמצעות לימודי ניהול משאבי אנוש להתמודד בדרך יעילה יותר עם השינויים המהירים והדרישות הגוברות מצד המעסיקים ומצד העובדים.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...