ישראל מתחסנת

התשתית הטכנולוגית של מבצע החיסונים הלאומי

מאחורי המבצע המורכב של הקמת מתחמי החיסונים בשיתוף קופות ובתי החולים עומד צוות יעיל אשר מבצע את עבודתו נאמנה וגם מערכות טכנולוגיות מתקדמות שאפשרו את הצלחת הפרויקט המאתגר.
התשתית הטכנולוגית ומערכות המחשוב המתקדמות של מדינת ישראל הוכיחו את עצמן במבחן המציאות בהוצאת המבצע המסועף אל הפועל ובפרק זמן קצר יחסית.
ממערכת המחשוב לניהול מתחמי החיסונים ועד ניטור וניתוב נתוני השימוש למקבלי ההחלטות.
קחו לדוגמא את פלטפורמת ה- PowerApps של מיקרוסופט, שמורכבת ממסכי שאלון למחוסנים, יצירת טפסים דיגיטליים ומאגר מידע אותם ניתן לשתף בלחיצת כפתור עם משרד הבריאות שתרמו בהפחתת משך זמן החיסון הממוצע במתחם החיסונים של מדיקל סנטר בהרצליה או את מערכות החכמות של משרד הבריאות שמאפשרות לקבל תמונת מצב עדכנית בזמן אמת. יש במה להתגאות.

ניהול מערכות מידע במרוץ החיסונים

צוותי ה-IT עבדו במסגרת מבצע החיסונים מסביב לשעון ולמנהלי מערכות המידע בגופים שלקחו חלק במבצע תפקיד קריטי בפעילות המוערכת של מערך החיסונים. הם אלה שאחראים על הפעילות הממוחשבת והאנליטית – אפיון, בניית וניהול התשתית הטכנולוגית שאפשרה את התהליך בכל שלביו לרבות זימון תורים ממוחשב, קבלת תזכורת לתור ואפשרות להורדת תעודת מתחסן למי שקיבלו שתי מנות חיסון ועוד.
מנהלי מערכות מידע CIO בגופים הרלבנטיים כמו בקופות ובבתי החולים גם היו שותפים להזרמת המידע הסטטיסטי החשוב על מנת לסייע למקבלי ההחלטות. למשל, הסקת מסקנות בנוגע לקבוצות גיל של מחוסנים, אזורים גיאוגרפיים של מחוסנים, תופעות לוואי של החיסון ועוד.
המנמ"רים בגופים אלה אחראים לכל ההיבטים הקשורים לשליטה ובקרה, כולל סנכרון בין מערכות המידע השונות, למשל, של בתי החולים וקופות החולים עם מערכת המידע של משרד הבריאות. עבודה משותפת בין המנמ"רים עומדת בבסיס ההצלחה של המבצע.    

המבצע הבא הוא שלכם – קורס למנמ"רים שרוצים להיות מוכנים לעתיד

הפעילות של מנהלי מערכות מידע בארגוני הבריאות עלתה למודעות בתקופת הקורונה, אבל התפקיד של מנמ"ר בכל ארגון הוא תפקיד מאתגר למדי בעיקר נוכח השינויים הטכנולוגיים והשפעות התקופה.
הדרך האולטימטיבית להתעדכן במה שחדש ולהתמקצע היא באמצעות קורס ניהול מערכות מידע למנהלי מערכות מידע המבוסס על 3 צירים: טכנולוגי, עסקי וניהולי ומקנה מיומנויות, ידע וכישורים בכל הנוגע לביצוע התפקיד כולל שיטות למו"מ, פיתוח חשיבה יצירתית, נטוורקינג, הכרות עם אפליקציות ויישומים מתקדמים ואספקטים הנוגעים גם לתחום הפיננסי, השיווקי והתפעולי של התפקיד. הגיעו מוכנים ועם החוסן הנדרש למבצע הבא! 

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...