כל מה שרציתם לדעת על קורס פיתוח למידה

ארגונים נמצאים בהתפתחות מתמדת ולמידה ארגונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך שימור, העברת ידע ורכישת ידע להעצמת הארגון ועובדיו.
ארגונים רבים מיישמים היום תרבות למידה ארגונית, שנקשרת בהגברת שביעות הרצון, המעורבות והפרודקטיביות של העובדים, פיתוח מנהיגות בקרב הבכירים ושיעורי תחלופה נמוכים.
פיתוח הלמידה מסייע לארגון גם להסתגל ולהגיב במהירות לתנאי השוק במשתנים, להטמיע שיטות עבודה מומלצות ולשפר תהליכי ייעול וטרנספורמציה.

למידה ארגונית יכולה להתבצע במגוון מישורים: בדרך קבוצתית כמו לימוד של מיומנויות חדשות או ברמה פרטנית. אין ספק שהחשיבות של פיתוח למידה עולה ככל שהטכנולוגיה משתנה ומשפיעה על הסביבה העסקית. הארגון נדרש לצבור ידע חדש, לבצע סקרי ומחקרי שוק, לתעד ולאחסן את הידע ולבחון כיצד להנגיש אותו לעובדים.

מדוע כדאי להנחיל מדיניות של למידה ארגונית ופיתוח ההון האנושי?

תרבות למידה ארגונית מאפשרת לעובדים ולצוותים להסתגל לשינויים, להגיב בחשיבה ביקורתית ולפרוץ את המגבלות, כאשר הפונקציה שאחראית בחברה על פיתוח למידה והדרכה לרוב מפתחת אסטרטגיות למידה שיתאימו לארגון, מתאימה את התכנים לערכים של החברה, מסייעת ביצירת סביבת למידה אפקטיבית, שיתוף ידע, מיומנויות והשגת יעדים.
ארגון שמטמיע תרבות של למידה ארגונית מעניק לעובדים שלו תחושת ערך ומעודד אותם לפתח אמצעים יעילים להתמקצעות על ידי שיפור המבנה, הטכנולוגיה כאשר הידע שנצבר ביחד משמש את העובדים לייעל את הפעילות של הארגון .

קיימות תיאוריות שונות בנוגע לסוגי למידה בארגון, כמו למידה בלולאה כפולה לפיה הארגון מזהה ומתקן את השגיאות ולפיהן משנה את האסטרטגיה וההנחות שהיו לו עד כה על מנת ליצור סביבה טובה יותר ואילו למידה בלולאה בודדת היא כשהארגון מנסה לאתר את הסיבה לשגיאה ומתקן את התקלה אך אין לאיתור ולתיקון השגיאות השפעה מהותית על הפעילות הארגונית.
תהליך פיתוח הלמידה מבוצע בארגונים בדרכים שונות: קורסים וירטואליים, אימונים אישיים וקבוצתיים, קבוצות למידה עם הנחייה, מנטורינג, כשחשוב לגבש אסטרטגיה מובילה ולחשוב על מתודולוגיה רלבנטית, להגדיר לוחות זמנים, לבחור פונקציה אחראית בארגון ולרתום את הגורמים המעורבים למען הצלחת תהליכי הלמידה.

הדרך לפיתוח למידה עוברת בקורס פיתוח למידה

קורס פיתוח למידה מקנה את הכלים המבוקשים לזיהוי הפערים במיומנויות בין הצוותים ומסייע בפיתוח למידה והדרכה על מנת לגשר על פערים אלה וגם ליישם אסטרטגיות למידה בארגון, בין היתר, לחתור להצלחות, להתאים את הכישורים של העובדים לפי היעדים העסקיים, לשפר את החזר ה-ROI ועוד. עובדים רבים מרגישים נאמנות גבוהה יותר לחברה שמשקיעה בפיתוח שלהם ומכאן גם ההשפעה הרבה שיש לקורס פיתוח למידה להכשרת עובדים ומינופם.
הלמידה מלווה את העובדים לאורך הפעילות שלהם בארגון: מהחפיפה הראשונית וההכרות עם הנהלים, המדיניות של הארגון דרך התפתחותם העקבית בתוך החברה ועד פיתוח תהליכי חשיבה יצירתית במיוחד בשוק תחרותי ותובעני.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...